Alla inlägg under december 2009

Av Angelika - 14 december 2009 10:07

   För min dåliga uppdatering dn senaste tiden. Befinner mig med Alfred hos mamma o pappa sen några dagar. Lika bra det när robert ändå jobbar lååånga dagar. Men idag kommer han äntligen hit så vi får mysa =)


Vidar (som jag är faster åt) fyllde 4 år igår, så det firades såklart medfika o tårta. och presenter! :-) Mysigt med kalas och få samlas hela familjen, nästan iaf. lenny min bror saknades och sen min älsklinen så är det ibland..


Nu ska jag lägga alfred som är super trött. blir mycket busande här hos momor o morfar ;-) Vi hörs!



Av Angelika - 10 december 2009 16:35

Jag har inte hunnit blogga nånting idag!

Men nu ska jag kraffsa ner nånting vare sig du vill lr inte ;P


Jag håller på med middagen. blir mos och ungskorv. så korven är i ugn och potatisen står och kokar på spisen, ska bli smarrigt med körv :-)

Idag har jag och älsklingen powernapat tillsammans. vi passade på då barnen var på dagis, inte ofta man får sova mitt på dagen utan skrik haha :)


Annars så har vi städat här. är så skönt när det inte är dammigt och stökigt! Men tyvärr så blir det fort dammigt igen..

Ojoj, nu måste jag gå och vispa potatisen så man får nå mos! =)

ha en bra kväll!


  Min Underbara!   

Av Angelika - 9 december 2009 23:24

 

Av Angelika - 9 december 2009 18:20

Vem törs ta oskulden av Kommentarer?!   

Av Angelika - 9 december 2009 18:15

Det blev Pastasnäckor med Stekt korv till middag! Kan säga att båda grabbarna åt mer än bra..  MVG till dom  

Av Angelika - 9 december 2009 15:11

Tycker ändå jag lyckats få den helt ok redan nu.. men kanske färgerna måste justeras lite, men det får jag ta itu med senare.. Är svårt att försöka fixa när man har en 1 åring som klänger och vill visa saker hela tiden   

Vincent sitter och spelar batman, så han är helt inne i Xbox världen just nu, haha.


Jag undrar vad man ska hitta på till middag? Var tänkt att vi skulle steka parisare, men dom åt jag och älsklingen upp igår kväll ist hehe. Lr inte alla, men nästan! :)


Gick förresten bra hos tandläkaren igår för er som visste om att jag skulle. men Ont hade jag efteråt och igår kväll då jag skulle sova. men efter Ibumetin och treo så fick jag äntligen frid och kunde somna! :) *jäkla rotfyllning*


 


Av Angelika - 9 december 2009 14:55

Ja nu efter många om och med så startade jag upp en ny blogg!

En helt nu blogg till och med, bloggplatsen är för mig väldigt okänd. men ser fint ut än så länge    Måste kolla hur man fixar presentations-sidan mm nu. så skriver mer senare!


Välkommen till min blogg!


Simma lugnt!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards