Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Angelika - 5 januari 2010 18:12

Först ska jag börja med att säga Att reklamen här på bloggplatsen är underbar, kolla in bilden!!  

  MW2



Nåja, var inte det jag tänkt blogga om. Vet inte riktigt vad jag ska skriva?!

Men är helt slut i både kropp o själv. Alfred har varit en riktig Plåga hela långa dagen. Vincent gick ut och leka en stund med några kompisar och då lugnade alfred ner sig som tur var! Men han har ätit en mängd med äckliga saker idag, går inte in på detaljer.. Stått på köksbordet, hällt vatten över vardagsrummsbordet plus golvet och på fjärren till steron. Han har kastat sönder saker, retat storebror, väckt pappa med att gå in där flera ggr (han har jobbat natt), hällt ut en MASSA kattmat på köksgolvet så då fick jag dammsuga! Ja det finns en mängd olika saker som han också lyckats med. men orkar inte skriva mer..

Men som jag sakt flera ggr så är det ju tur att han är söt ;)


Igår så plockade vi ner Julgranen och julpyntet. 1 stjärna och 2 ljusstakar är fortf kvar, och pyntet i vince rum. det tar vi ner i slutet av veckan.

Sen körde vi en rensning av vince rum igår också. Kastade trasiga saker och sånt som han absolut inte kommer leka med och som alfred inte heller kommer leka med. Satte bort sommar saker och fixade i lådor osv. Vince blev hel nöjd sen :)


Idag har han fått spela sitt nya Xbox spel som han fick i Julklapp. svårt men skoj! :) Tror jag kommer nöta det där mycket hehehe.. Vince stora julklapps favorit är en Boll som man sitter och studsar sig framåt med, han sitter på den jämt. så vi är så nöjda. Robert trodde inte att han skulle vilja leka med den, men jag stod på mig så att vi köpte den! :-D


 

Den är det! :)


Nu måste jag ta mig en till kaffeläcka. Är såå trött!

ha en bra kväll...   

Av Angelika - 5 januari 2010 13:01

År 2007 Så hittade jag min STORA kärlek robert, Helt underbart!    Blev även Gravid i Augusti!   

År 2008 var det bästa året som hänt mig. Då föddes ju min snygga prins Alfred!   

År 2009 Så flyttade vi till större lägenhet. Men sen så Förlovade även jag och robert oss, fantastiskt att få dela ring med den man älskar!   


Nu år 2010 så får vi väl se vad som händer. Men ett bra år kommer det att bli, det lovar jag! :-)



Lite bilder genom åren.. Blandat så take it or leav it! ;)


Alfred nykläckt och i bilen på väg hem!  Maj -08


Stolt Storebror Håller alfred för första gången!

 

4 Månader och Smakar Potatis för första gången. Mmmm 3 Månader ung Vi Målade om väggarna i Alfreds nya rum -09 

 

Hurra Hurra hurra, Alfred blev 1 år Maj -09!  Blåsa ut ljuset på Tårtan fick han också!  Vincent fyllde 5 hela år. April -09 


Jag och Älsklingen Förlovade oss På Alla hjärtans dag! Det firades med Champagne! -09

   

  Och Alla hjärtans dag tårta! Tack älskling ;-) En ny född alfred. Bara några Minuter gammal! Maj -08  På BB 


Blev Brunhårig och med lugg! -08 i think?!

 


Glad Kille firar Julafton -08


Julaftons morgonen -08 


Alfred i babysitern sommaren -08

 

Pappa o Son myser! Alfred ca 2 månader

  Våren -09   Våren -09 Vincent Lussar på dagis Julen -07  (längst ner till vänster, den andra killen på bänken) Våran första semester tillsammans. Sommaren -07 


 

Lyksele Djurpark.


 

Julafton -07


Gravid med Alfred. v 38

 


UltraLjudet i v 20 



Sommaren -07

 


Mars -07  K.Ä.R.L.E.k  Okt -07  

Fanns så mycket bilder så får räcka nu! haha

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards