Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Angelika - 6 januari 2010 09:37

 

  

Av Angelika - 6 januari 2010 09:30

Är det en bra rubrik, eller rättaresagt vad är en bra rubrik? Vad ska man skriva för att få upp folks uppmärksamhet?! Bara en tanke som slog mig nu när jag skulle skriva haha..


Alfred somnade igår i roberts famn i soffan kl 17, villket inte var bra. Men vi chansade och la honom i sängen i hopp om att han skulle somna för natten.. ICKET! han vaknade efter ca 40 min, och då fick han se bolibompa och äta kvällsvällingen. Vid halv åtta la vi honom i våran säng, jag låg bredvid honom och trodde han skulle somna ganska så fort. men det tog 1.5 timma!! Gaaah.. Så när jag klev upp efter att ha sövt honom så skulle ju älsklingen åka o jobba :( Ja detta med egentid är så svårt! Men behövligt, för alla!! Nåja idag ska han få powernapa en stund nu på fm, då blir han ju inte lika trött efter middagen. igår sov han ingenting under dagen så var därför han slocknade sen.. g'ller att inte lägga honom på vila för sent nu bara, för dåär han pigg sen ikväll då han ska sova haha..


Jag dricker kaffe och är sjukt trött. men morgonen känns ändå bra!

Låg vaken länge igår,säkert till kl 2. Läste i ca 2 timmar, så nu är en till bok avklarad! Sen låg jag vaken i kanske 1 timma och kunde absolut inte sova. Tänkte på djurplågeri och såna hemska saker :/ Varför ska man alltid börja tänka på sånt när man ska sova?Ska dricka upp kaffet och sen försöka söva alfred. men han sitter då redan med snutten o tutten, så jag antar att han är trött :P


God morgon!

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards