Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Angelika - 14 januari 2010 20:24

  

 

Ja det är det nyaste ordet som alfred lärt sig! :-) haha

Dock så vill han inte säga det på komando. Samma som med alla andra ord. så det är frustrerande när man vill att han ska säga det till någon! :P

 

Igår hämtade vi alfred tidigarer från dagis, vi hämtade även vincent också. dom skulle nämligen o ta sista vaccin sprutan.. ja svinis-sprutan! =)

Det gick JÄTTE bra.. Varken alfred eller vince blev upprörda, så duktiga! Alfred tog ju i armen sist han var, men hon som gav sprutan nu sa att han är för liten. man ska vara över 2 år för att ta i armen. så det var ju weard!? Och nu fick han ju inte lika ont som sist. Nåja är skönt att det är över! =)

 

Sen körde robert hem mig och alfred. o efter det körde han vince till sin mamma och sen for han o jobba.. jag och alfred åt mellis, mackor och OBOY! :P

Sen hände det nog inte så mycket mer.. han fick bada, se bolibompa, vi jagade varandra och sånt som vi alltid gör :)

 

Idag fick jag en enorm sovmorgon som jag verkligen uppskattade! Till kl 12 sov jag haha.. Älsklingen var nog bara glad över det, för han fick ju spela i lugn o ro! :P Jag skuttade in i duschen, drack sen kaffe och robert for o hämtad alfred från dagis.. Sen fick han lite youghurt till mellis och sen packade vi in oss i bilen och begav oss till familjen Julia, Niklas och Söt tjejen Emilia! :) Där blev vi i några timmar, tills det blev alldeles för sent eftersom vi inte hade ätit middag haha.. Men tur Julia hade en massa gofika som vi kunde äta ;)

 

Blev en Mat handling och sen hem o göra middag! sen mys i soffan i hela familjen (minus vince). Alfred har kramat och goat oss en massa.. han är så snäll våran lillakille! =) Somnade som en stock gjorde han direkt robert la honom i sängen, är så skönt när det börjat funka igen med läggningen.. var nog bara nånting som störde honom förut. kanske ngn tand? :)

 

Nu ska jag snart ha klan träning.. det ni! haha.. (skiter i vad ni säger, för spela är skoj)  Så ska ladda med kaffe och kanske en kaka?!

Ha en bra kväll!


Just ja. i morgon vankas det tjejmiddag/kväll hos Josse.. Skoj! =)

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards