Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Angelika - 15 januari 2010 15:49

Bilderna får tala för sig själv;


(Leo med familj har varit på besök)


(Pappa o Son chillar i soffan efter Middagen)  


(Jag upptäckte just en vacker syn!! Har haft såhär hela dagen. Sry Lina för min snygga klädstil.. om du nu såg det? haha)

     

Av Angelika - 15 januari 2010 07:30

Bara för att det var JAG som skulle stiga upp med alfred på morgonen så vaknade han halv sju, så klart! Men jag är in´t bitter, får ju en hel lång dag frmaöfr mig ist med mina favorit killar! Eller ja, robert sover ju nu. men sen stiger han väl upp i think!   


Idag står det nog ingenting på listan. Men träna är jag sugen att göra, och sen hade jag behövt fara till ams (visst Lina), så vi får se vad dagen bjuder på! =)

Robert skulle nog och träna vid lunchtid, fast Tennis! Så efter det kanske jag far o gymmar.. Ska koka köttsoppa idag också, har inte hunnit med det riktigt. så igår innan jag gick o la mig tog jag fram kokköttet! Mums ska det bli med go-soppa! :-D Min Bror Lenny kommer nog hit idag/kväll också. och ska sova till o med söndag. Hockey står på listan för honoms del! men Luleå krossar väl motståndarna as always!   


Just ja, Ska ju till Josefine sen vid 18 tiden.. Kanske man måste ta sig en powernap så man orkar med deras tempo   Blir nog 1-2 Öl. Gött!!


Nu mysa med alfred. Han ser bolibompa i soffan... Ha en bra dag!   


(Vincent Badar, och Alfred fiskar, haha.)


(Vad mycke fisk det finns!!)

    

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards