Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Angelika - 18 januari 2010 15:36

Ja jag "lovade" ju att jag skulle skriva idag. men egentligen känns det inte som att jag ids. men gör jag det nu så slipper jag sen, haha..


Fredag; Vi fick ju besök av snygg familjen Lampinene/ökvist :)

Vi fikade och surrade, barnen åt lunch och busade i massor. Dom har blivit så stora och leker riktigt bra. förutom några små insidenter som hände, haha ;)

Jag gjorde även köttsoppa undertiden dom var, kokade köttet, skalade potatis, morötter och sedan kokade allting tillsammans.. Så jag och robert åt en tidig middag. ja alfred också, men han gillade inte smaken (mycket salt och kryddor) så han fick äta ostsmörgåsar ist och några potatisar :-)


Vid kl 17:30 begav vi oss mot stan. Vi skulle ha några öl från bolaget och sen skjutsade älsklingen mig till josse.. För det stod ju Tjejkväll på schemat.. =)

Vi vart inte många, men vi hade skit roligt ändå. skrattade mest hela tiden. Blev 2 olika sällskaps spel under kvällens gång, och jisses så skoj! =)

Efter 1 kom skjutsen (åkte med virre o hennes kille), och jag fick skjuts nästan enda till dörren. inte helt fel :-) Sen skuttade jag till sängen direkt och la mig bredvid älsklingen...


Lördag; robert for och jobbade vid halv sex, tråkigt.. Jag och alfred steg upp just efter kl 7. Min bror lenny hade ju också sovit hos oss, så han steg upp inte långt efter. Han skulle ju med bussen till övik vid 20 över 8. Så robert kom hem en snabbis och sen körde han lenny till bussen.. jag och alfred gjorde inte många knop i lördags, powernapade, åt en massa, busade. ja med andra ord så hade vi en mys dag bara han o jag!

Robert kom hem vid 18 tiden, då gjorde han hamburgare åt oss, villket var toppen gott :-) sen såg vi tv och gossade! :-)


Söndag; Jobb för robert halv sex åter igen.. Jag och alfred steg upp halv sju (nu är det slut på långa sovmornar), åt frukost, såg barnprogram, städade, diskade, åt igen, sov en stund och sen rullade dagen på i vanlig ordning! :-)

Lenny dök upp senare mot kvällen, blev mackor o varmchoklad då.. Sen såg vi I en annan del av köping, och avslutade kvällen med falk filmen på 4an. Den var sjukt bra! me like...


Måndag; Idag alltså. har haft sovmorgon. eller steg upp med alfred och satte på barnprogram o gjorde välling åt honom.. sen la jag mig igen och robert steg upp.. Så jag har sovit till efter kl 11.. UNDERBART! Robert har städat och fixat här halva dagen, så snäll och fin han är.. Sen tog han även med båda pojkarna (ja vince om ju idag:-)) och for o handlade. så jag fick lite egentid, villket var otroligt skönt! :O) Hade tänkt härma min mamma idag och göra makkaronilåda, men robert ville äta köttkorv m mos, så får bli det ist. kanske gör makkaronilåda i morgon ist då :P Grabbarna leker på vince rum och har roligt..

Vincent sa att; åhh vad skönt det är att vara hemma, jag har saknat er! och så ville han ha kram och var så himla söt då han kom in genom dörren! Det värmer gott i hjärtat :-) Han hade även med sig ett "paket" till sin pappa. han hade Ritat en jätte fin teckning, som nu hänger på kylskåpsdörren :) Nä nu middag på ingång!


Puss

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards