Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Angelika - 20 januari 2010 23:21

Jag bloggar en gång till idag, det du! ;-P


Har sjukt tråkigt. eller har pysslat på en hel del här hemma ikväll. Bla satt in foton i album, men var 8 st förpackningar, så det blir att köpa ett nytt foto album för att få plats med alla.. men hälften är iaf på plats.. :-)


Vi hade lite film mys kväll efter middagen. Såg film, lyxade med chips och läsk! Dock så somnade jag efter en stund, men vaknade lagomt till slutet haha.. alfred var så mysigt så jag slappnade av så mycket! :-) Sen fick dom bada tillsammans och efter det däckade dom i stort sett.. Fina är dom!   


I morgon får vi besök av grabbarnas farmor o farfar.. Vincent ska följa med dom till rantis sen, han blev toppen glad då vi frågade :) Så han blir nog där över helgen också skulle jag tro. Robert jobbar ju ändå natt helg så..


Jo förresten. skulle baka drömmar här tidigare. hade satt smöret på bänken för att det skulle bli rumsvarmt. och när jag tog ut mjölet så var påsen TOM! vafan!! kollade idag innan vi  handlade om det fanns mjöl. och visst, det stod en påse som var mer än halvfull i skafferiet (dock kände jag inte på påsen) men den var vikt som att det fanns kvar.. men då har robert lyckats göra det så fint så att det såg ut som att det fanns mjöl där i fast den egentligen var tom.. Jäkla karl! sen har han "glömt" säga att det var slut.. hmm... Nåja, inga kakor idag då!


Nä nu ska jag gå och lägga mig o läsa.. Skönt! :-) Natti natt    haha snyggt

Av Angelika - 20 januari 2010 16:26

Dags att blogga igen..

Somliga går med trasiga skor, säg vad beror det på?!


Igår så tog jag mig i kragen och for på Arbetsförmedlingen. Fick nästan ångest när jag suttit och pratat med henne en stund. VET att jag inte kommer att få ngn hjälp av dom. eller ja med ett vettigt Cv kanske, men inget annat... Sen att man får lite pengar, fine. men det är först om 3 Månader. och får jag ett jobb inom dess så är dom pengarna inte gilltiga haha.. Så ja, vi får se vart detta leder!

Tog lite väl länge på Af, så träningen fick vi skjuta upp..

Vi for hem och åt ist och sen hämtade R Grabbarna..

Vi stekte Blodpudding åt dom och jag kokade ihop en Makaronilåda åt mig och Robert. Gott var det! :)

Sen fick vince spela och vi andra tittade på.. busade och lekte hann vi med också!

Sen natti natt för grabbarna efter Bolibompa och jag o robert spelade :-)   


Idag fick jag sovmorgon, det var skönt. Blev dock väckt av roberts mobil som vanligt, men fick ändå sova rätt länge... Robert drog och träna när jag stigit upp och jag körde lite mw2.. Sen kom han he, duschade och begavsig ut med en kompis igen. dom skulle kika på bilar mm.. Så jag har fått riktigt mycket egen tid idag, så himla skönt! =)   

Vi hämtade grabbarna båda två idag och sen for vi och handlade..

till middag stekte vi kebabkött och gjorde strips till. och som tillbehöver hade vi kebab dressing, rödlök och vitlöksfetaost! det var sjukt gott.... Plus grillkrydda till köttet och stripskrydda på stripse.. Så det är ett Hett tips ;-) går fort att tillaga och är dunder gott!   

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards