Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

dags igen då..

Av Angelika - 15 februari 2010 12:37

Har haft skrivtorka..


Helgen passerade i ett naffs..

Fredags kom svärmor o svärfar förbi helt ovetande om deras ankomst var vi. robert sov (hade jobbat natt) och alfred hade just somnat på soffan. villket även jag hade tänkt ;) Lägenheten såg ut som ett bombnedslag, och ja. alla som känner mig vet att jag borde ha fått PANIK vid det laget. men det gick bra ändå, jag börjar bli så stor och duktig haha.. Dom hade med sig hemagjorda semlor som svärmor gjort, helt super gott var det :) Dom tog en snabb kaffe och sen var dom på väg igen, sund att dom alltid får stressa när dom väl kommer till Luleå! :/ Men alfred han ju träffa dom en snabbis iaf och glad vart han!


Sen på kvällen skulle vi spela på varsitt Xbox jag och älsklingen (ja det är våran Hobbey, so what?) och ta oss ngn Öl.. det slutade med att jag drack lite för många, min ratio på mw2 sjönk som F-N, minnesluckor infann sig och ja jag vaknade BAKIS som tusan!! usch, haha. men skoj hade jag =) Robert den stackaren hade inte fått sova nånting när jag mådde illa på natten ;)

Så hela Lördagen spenderade jag i sängen och soffan, usch. nu dröjer det lääänge innan jag dricker alkohol igen.. Orsaken till mitt fyllo beteende är ju just för att jag aldrig dricker..


Söndag, vi slappade och mös hela morgonen.. Pussades och sa grattis till varanndra. Inte för att det var Alla hjärtans dag, nej för att vi firade att vi varit förlovade i 1 år! :) Tiden går fort!! Och det här med alla hjärtans dag, fan så onödigt det är egentligen. som att alla är extra kära just denna dag?  dagen finns ju enbart för affärernas skull. Jag och R köpte då ingenting till varanndra, och kan då säga att vi tycker om varann lika mycket ändå utan en massa saker (detta är vad JAG tycker). Vi köpte Kina mat, chips o dipp och hade en underbart trevlig kväll =) Kärleken är viktigare än pengar och saker   Stackars killar som har tjejer som blir sura när dom inte får nånting, haha :P


Idag har robert fått sovmorgon till kl 10, fast han hade säkert sovit längre om det inte varit för hans mobb.. Sen när han vaknat druckigt kaffe så fortsatte vi städa, jag hade redan städat i köket. men resten av läggan var ju skitig fortf! :P

R for och jobbade för ett tag sedan. vince kom hit för ett tag sedan och nu leker grabbarna.. Dom är så goa och fina pojkarna våra! :)


Ursäkta min slarviga skrivning, låter säkert inte klokt när man läser igenom det. men skrev bara snabbt upp det jag kom på, är inne i en bloggtorka igen.. :/ och inga bilder ids jag lägga upp heller...

 
 
Martina

Martina

15 februari 2010 12:59

hahahaha!!! Ja, visst är det. Skrattsjukan, haha! :D Kan tänka mig att han undra va f-n du höll på med ;P Tänker på den här så fort jag ser en katt typ.. haha! Så nu är det bara att släppa Pricken fri ;P

http://mslarsson.blogg.se

 
Josefine

Josefine

15 februari 2010 21:37

håller m dig, är man kära så visar man väl sin kärlek extra mkt ändå utan att man behöver en speciell dag för det. Vad är det roliga i att sitta o förvänta sig en present på en speciell dag, när man kan få överraskningar istället en vanlig vardag? :)

http://emjowa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards