Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

Im back

Av Angelika - 15 februari 2010 18:02

Wohoo update 2 ggr denna dag. men passar på medans barnen ser bolibompa ;)


Tänkte bara skriva lite om hur det går på jobb fronten.

Har tyvärr inte fått något erbjudande ännu, men däremot är det flera som läst mitt Cv. Det har aldrig någonsin hänt förut. Spännande! :)


Har knåpat ihop ett eget Cv och personligt brev som jag är super nöjd med. men har fått göra om det flera ggr, men nu tror jag att det borde funka.. Är stolt över mig själv. mitt självförtroende för sånt som har med skrivning att göra är NOLL..

Ska på torsdag och prata med min nya coach och se vad han säger about that :)


Står på en lista för olika sommarjobb också, så jag hoppas på att få ngt svar i slutet/början på mars tror jag det var?! nåja, lär ju märkas. har även ringt till coop forum igen, men skulle återkomma i mars, och hon tyckte även jag skulle lämna en ansökan i receptionen. så det ska jag göra när jag fått ett godkännt cv :)

Kommer få referens papper från min förra chef, med betyg och hela kittet i veckan. så då blir det ännu bättre =) hoppas bara det hinner komma tills på torsdag, men det tror jag nog.


Vad mer? är nog inte så mycket annat på den fronten.. men känns som att jag sitter och nöter jobb sidor dagarna i enda och skcikar ansökan på dittan o dattan, haha. Känns som att jag har fullt upp om dagarna fakiskt. Plus att jag tränar på teorin till körkortet också.. Åhh vad jag vill fixa det där kortet.. helst nyss! :P


Nu saknar jag älsklingen också. vi han knappt kramas i dag. blev så stressigt med sovmorgon, städning och hämtning av vince.. men vi hinner i  kväll ;) Bara man ALDRIG glömmer att ge en hej då puss och kram, det är viktigt som tusan! :)


Ngn som ska göra nånting skoj i veckan? eller jobbar alla utom jag?

 
 
Julia

Julia

15 februari 2010 21:24

ja jag håller med dig också :) Orkar inte köpa presenter bara för att det är en sån dag.. Roligare att köpa nått en vanlig annan dag om man nu vill överraska :)

http://www.holio.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards