Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Angelika - 17 februari 2010 09:49

Eller godmorgon kanske man inte säger den här tiden, men iaf...


Både jag och robert steg upp med barnen i morse.. jag hade tänkt ligga och dra mig, men blev sugen på att fixa och dona lite idag. så var lika bra att stiga upp.. har ringt och fixat lite saker.. bla så har jag nog fixat mig sommar jobb.. även om det bara blir den första perioden (pga att vi inte vill ha barnen på dagis) så är det ju ändå pengar och så får jag komma ut i arbetslivet igen... Härligt! =) Men vart får ni veta sen om jag får jobbet... är ju inte 100% ;)


Minus 22.4 visar  mätaren ute.. brr brr... Tur det bara är att hämta barnen som är ett måste idag :) mat och dryck finns så det räcker o blir över..

Fast vad man ska laga för middag är ett mysterium- kanske pannkaka m fläsk?


Jag har funderat på detta med att plugga. och ju mer jag tänker på det ju mer inser jag att det är inte det jag vill göra.. Har alltid mått dåligt i plugget... fast kan ju ha att göra med lärana som jag haft, men ändå. varför utsätta sig för nånting som man inte tycker om? Jobb måste det väl finnas inom en snart framtid, i hope(?) :S

Men man ska aldrig säga aldrig... alltså detta med att plugga :)


Älsklingen är så söt.. Igår då han kom hem från jobbet ställde han sig och gjorde underbart goda varma-mackor åt oss.. Min skatt, min fina fästman!   

Detta med att vara kär efter 3 år är toppen... Try it @home. haha

Pirr i magen och känslan av att man vill vara nära och känna på sin käresta hela tiden är härlig.. Det trodde jag faktiskt skulle avta sen man fick barn och skulle ha fullt upp med annat. men ack så fel jag hade... (som tur var)   




Nä ska se när pälsklo spelar. kanske drar en match eller två jag också ;)

Later!

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards