Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Angelika - 18 februari 2010 21:48

Ja nu känns det att det är mellan vinter och vår här i norrland.. Strålande solsken men dock kallt.. Men är ljuvligt när det är soligt och ljust ute. man blir både gladare och piggare. iaf lite :P haha..


Vaknate vid 7 tiden i morse. då var bägge grabbarna redan vakna. alfred låg och kramade mig lääänge innan han bestämde sig för att stiga upp.. Han är så kramgo våran lilleman :) Vi steg upp och satte igång barn tv. Jag gjorde välling åt alfred och sen satte jag igång gröt åt vince och även till alfred.. Försöker göda alfred, han var nog tunn innan han blev sjuk. så han behöver en extra frukost haha.. det har han fått hela veckan, och han tackar inte nej :)


 


Vi mös på i nattkläder fram till kl 10. sen väckte vi pappan som sov eftersom han suttit uppe hela natten och sett Os.. vid 5-6 tiden kröp han ner i sängen.. så han ville sova lite längre i morse ;) men eftersom vi behövde bregott och lite annat i kylskåpet så tyckte jag han kunde stiga upp kl 10 så vi fick fara och handla.. för tar ju ett tag och äta frukost.. stekte mig och älsklingen äggmackor och barnen åt pasta m  köttbullar till lunch. sen rullade vi mot storheden. gick på Em och kollade in sängar. men fanns inget i vårat tycke.. Men däremot Lampor. oj så fina designe lampor dom har ;)


När vi kom hem var alfred sååå trött. så han somnade i min och R´s säng.. R kokade kaffe och jag satte bullar på upptining.. Robert satte igång Nintendo 64 på Vince rum så han fick pröva det.. tror han tyckte det var roligare än 8bitars, så kanske det får stå framme ist :)


Annars har det inte hänt alltför mycket idag.. Skulle egentligen träffa min jobb coach och gå igenom cv´t. men blev inställt igen :/ han ringde i morse och sa att han var sjuk.. så nu får jag vänta på att han ska bli frisk så vi kan boka om..


I morgon får vi se vad som händer. Det verkar ju bli kallt rest av veckan. så vi blir nog bara hemma och tar det lugnt.. men beror på vädret.. vi är sugna på en sväng till backen. och sen så var det tal om en skoter sväng m grillning.. men som sagt, beror på graderna =)


*Im in Love*

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards