Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Angelika - 24 februari 2010 23:23

Usch så trött jag är. Går verkligen på extra batteri nu haha.

Halvsov nästan Hos josse idag då jag gjorde naglarna. men  hade inte ätit ngn frukost innan dum som jag var. bara en banan :/

Det är skönt med uppiffade naglar igen. dom andra var ju fortf fina, men hade ju växt till sig rejält, så var inte så snyggt med "utväxten" :)

Naglarna är lite små ömma sen all filning o puttsning. men vill man bli fin, då får man lida pin ;)


Imorgon är det den enda dagen på veckan jag jag inte har ett måste att göra.. Dock så ska jag nog och hälsa på vänner, så jag hoppas jag är pigg.. För som sagt idag har jag varit SEG! Men tror nog jag får sovmorgon i morron, så ska försöka vila ut..


 


Var och klippte mig igår. och jag är super nöjd. Så himla bra blev det. och mitt hår är fortf långt, jag brukar ju alltid bli av med 1 dm pga slitna toppar, men inte denna gång.. fast nog tog hon kanske 5-7cm, men jag hade så pass långt hår att det inte gjorde nånting :) Så nu känner jag  mig både fräch i håret (om man bortser från utväxten) och på naglarna.. =)) LOVELY!!


En FÖRE bild:

 



Jag tror jag ska krypa till kojs nu.. Läsa en stund och sen vila mina bruna små ögon :-) Hoppas det är varmare i morgon så man kanske kan vara ute. Men det lär ju knappast hända   


Nåja Godnatt!!


 

Av Angelika - 24 februari 2010 19:52

Här kommer resultatet..


 

Duktiga Gumman, behöver inte säga mer!!   


 

Naglarna när hon gjorde dom först.


Tack Josefine   

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards