Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Angelika - 8 mars 2010 07:07

Jag sitter och funderar på villken sida man ska kika på Ny bikini, sommarjacka mm.. Eller det hinner man ju köpa sen iofs. Kanske bättre att kika in vår sortimentet nu. men en bikini måste jag köpa mig till sommaren. dom jag har är inte som dom ska. och sen har dom några år på nacken :P Plus att formerna kanske inte är sig riktigt lika efter graviditeten hahaha.. Stog ut med dom i sommras, men i år ska jag banne mig ha en ny! Så tips på snygga badkläder uppskattas   


För övrigt så har barnen vaknat kl 06. Eller vince var vaken tidigare, men klev upp då vi steg upp.. Försökte få honom att sova en stund till, men utan resultat. så han kommer att vara trött idag på dagis :/ Det är 3 hela härliga plus grader ute idag och jag antar att det kommer bli varmare med solen som är på väg.. härligt! Synd bara att det inte var sol och varmt igår som vi trodde det skulle vara.. men våren är verkligen här snart det känner man!



          

       


Våren -09 var det. Underbart!

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards