Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Angelika - 9 mars 2010 08:29

Ja dumma sjuka, bort med dig!

Den vill nämligen åt min son hela tiden. Han har varit sjuk mest hela detta år tycker jag. Feber hit o dit, förkylning hit och dit.. Förbaskat!

Så idag och det blir nog hela veckan (igen) så får alfred vara hemma från dagis.. Och

nu när det börjar vara så fint ute, så typiskt..


Igår fick jag fin besök av Martina.. Super skoj! Vi ses för sällan, alldeles för sällan!

Så igår spelade vi lego indiana jones och fikade, trevligt var det :)

Kanske blir att ses på fredag också, men beror på ;)


Ska faktiskt inte skriva mer än såhär. ska gå och powernapa med alfred nu. båda är  trötta smo tusan. Vi steg upp före kl 6 idag.. igen! men så är det med barn :P


Ha en bra dag!

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards