Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Angelika - 15 mars 2010 11:19

Ja i fredags så gick inte våran kära dator igång.. Anledningen till det var nog att robert drog ur strömmkabeln i torsdags kväll när datorn fortf var på.. men som tur var så kom min bror lenny hit på fredag och kunde då fixa den åt oss.. =)


I Fredags så bev det ingen utgång, jag hade verkligen inget sug alls. Robert fyllde år och dagen blev verkligen en "full rulle dag".. Vi (han) skulle ju inte ha något kalas. Dom som ville fick komma utan inbjudning. och visst dök det upp människor.. var fullt ös här från kl 10 till kl 18:30.. Ja och sen kom Lenny vid 21 tiden för att sova här hela helgen :) Men var mycket trevligt med alla gäster :-D  kvällen blev en mysig hemma kväll med min karl och brorsan =)


 

(Födelsedags barnet)

(Tårtan jag knåpade ihop


(Första gästerna. Freja och vickis  


Lördagen började även den snabbt. Lenny och robert åkte iväg till systemet vid 12 tiden för att köpa öl åt roberts bror som befann sig I umeå och så for dom och köpte en hockey biljett åt honom samtidigt. Under tiden hann roberts pappa anlända. så kaffet åkte igång och lite fika åkte även fram.. Sen kom dom tillbaka, så vi fikade lite och sen for svärfar hemmåt igen.. (var och hämtade en skoter)

Vid 14 tiden kom det hit 2 grabbar till, och ölen åkte fram. ja inte för mig, för kilarnas del :P Sen kom det några stycken till och festandet var igång.. Måste säga att det är himmelskt trevligt att höra och se när 6 st killar spelar hockey och dricker bärs. ja dom spelade Nhl på Xboxen förståss ;-) Vid 18 tiden begav dom sig mot coop arena och det blev tvär tyst här hemma.. så jag och alfred fick äntligen ta över soffan och kunde se Bolibompa i lugn och ro :)

När alfred somnat för kvälle så åkte Xboxen igång och även en öl (2?) tog jag mig.. Vid kl 21 kom robert, lasse och lenny tillbaka.. efter en förslust match mot timrå (den avgörande) så det var lite små depp.. men efter några till öl och lite spelande så var dom nöjda igen. även lite fylle käk hann dom med.. Sen vid kl 23 begav dom sig mot krogen. Ja var SJUKT sugen att följa med. men gick ju såklart inte haha :P Lenny och robert kom hem igen vid 3:30 nån gång. jag vaknade då och sen kunde jag inte somna om.. Robert snarkade så förbannat, så fick tillslut lägga mig på soffan.. Och alfred vaknade kl 5, så ja. vart inte mycket sömna för mig :P


(Hockey Grabbarna)

(Hockey Grabbarna)  

Söndagen spenderades i soffan i stort sett hela dagen.. Vi åt pizza och såg tv.. Lenny åkte hem igår kväll vid 19 tiden :) Så här har varit en helg med fullt ös =) Robert var super nöjd över sin "födelsedags fest".. Och det var ju d som var meningen.. Mitt hjärta   

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards