Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Angelika - 16 mars 2010 17:19

Det var gott med plättar.. Är så mätt att jag tror jag ska sprängas.. Hade grädde och jordgubbssylt på.. MUMS!! Och sen är det älsklingen som gjort dom, han är mäster kock när det gäller plättar ;-)


Hej då

Av Angelika - 16 mars 2010 09:41

Usch vad arg jag känner mig.

Har varit och lämnat grabbarna på dagis nyss. och vad är det första som händer då jag kommer in med alfred på hans avdelning?!? Jo en ettrig liten tjej river honom i ansiktet, ett långt sår blir det från näsan upp till pannan, alltså mellan ögonen.. Alfred blir ju så klart lessen och samtidigt rädd.. och detta är inte första gången hon gör så, måste vara 4e mer exakt.. Fy fan! klipp naglarna på eran unge ffs....

Så ja, det gjorde ont i mammahjärtat att lämna honom lessen och helt förtvivlad :(


Hoppas han blev glad direkt jag for, för att höra honom ropa mamma gråtandes då jag lämnar dagis är INTE kul.. En Skit start blev det för honom på dagis. han som längtat dit eftersom han inte varit där på flera veckor, ja månader nästan.. Blää



Av Angelika - 16 mars 2010 08:33

Åhh less.. eller är kanske inte less nu, men har varit det.

Alfred vaknade vid 4 och skulle prommt upp ur sin säng, så efter skrik och gråt från hans sida så gav jag med mig och han fick komma och sova med mig..   


Tog ett tag för herrn att somna.

Sen vaknade han före kl 6 as usual.. Jag bad han gå och slå på teven och sätta sig i soffan och se.. så det gjorde han. men efter ett tag blev han raslös och började låta med leksakerna (elmopeden) så då var det bara att kliva upp.. Ville ju inte att vincent skulle bli väckt. men det blev han iaf.. Älsklingen hade inte ens kommit hem så kändes förjävligt att måsta kliva upp haha..   


Men har hunnit med en massa redan. alfred har hunnit få frukost 2 ggr, välling och sen mackor när storebror åt frukost, hunnit diska jätte disk-berget från i går, koka mig kaffe, klä bägge barnen (eller alfred. men tagit fram kläder åt vince), duscha alfred och sånt som hör till med duschning (smorning, petning av öron mm). så jag är nöjd över morgonen trotts allt   


Ska strax gå med pojkarna på dagis.. När jag kommer hem ska jag ringa min coatch och boka ett möta. var ju tvungen att ställla in förra veckan då alfred var sjuk :/

Sen får jag se vad som händer. söka jobb, träna körkortsteori bla..   


Ha en bra dag! Godmorgon   

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards