Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Angelika - 19 mars 2010 08:38

Vadå söt? :-)


   

(Bild; Google.se)

Av Angelika - 19 mars 2010 07:49

Fyyy F-N så utvilad jag känner mig. är sjukt längesen jag kännt mig så "fräsch".. Gick och la mig vid 21 tiden och låg sedan och läste en stund, mös med  robert ett tag också innan han for till worket. och sen la jag igen mina bruna ögon. så somnade väl vid 22 tiden! Fick sova en stund men vaknade sen av att vince var lessen och hostade, så gick upp och gav honom vatten och satt där sen stund.. gick sen och la mig och sov fram till kl 4, då var det alfred som var vaken och ropade efter tutten. så gick in och gav honom den och då somnade han om(!?) trodde han skulle gråta och vilja komma upp. men icket! =) sen har jag sovit till halv sex och då hämtade jag alfred till våran säng och då somnade vi om till halv sju.. sen steg lilleman upp och slog igång teven och såg fram tills robert kom hem från sin sista natt på jobbet :-) Älsklingen lät mig ligga kvar i sängen och fixade frukost åt barnen och satte sen igång kaffe åt mig så jag hade nånting att vakna av då jag steg upp.. Han är så go och snäll min karl!   



Idag hade vi tänkte fara till backen med barnen då robert vaknat.. Men vince är ju hostig så vi får nog skippa det.. Kanske vi hyr film och köper popcorn och myser inne idag ist! vi får se =)


Nu ska jag äta frukost och dricka lite mer kaffe! God morgon..

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards