Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Angelika - 22 mars 2010 15:08

Ja fasiken vad alla helger går fooortf..!!


I fredags hyrde vi filmer och köpte oss popcorn.. Blev att se en söt film som heter Niko, som handlar om en renkalv som ska lära sig våga flyga.. Den var fakstisk bra och båda barnen satt som fastklistrade.. eller ja, alfred satt och såg en stund iaf ;-)

Sen vart det sent så vi såg ingen fler den dagen..


I lördags kom min söta mamma och hämtade mig och alfred vid 11 tiden. Vi begav oss mot rosvik för att träffa min fina mormor. När vi kom dit började hon grädda våfflor, och dom var super smarriga. våfflor är ju sjukt gott :)

Vi stannade i ca 3 timmar och sen åkte vi till min morbror och fru och grattade henne i förskott (hon fyllde på söndag) och hade köpt med oss blommar.. vi fikade och sen rusade tiden iväg som vanligt. så vid 17 tiden begav vi oss mot Luleå.. Jag skulle ju hinna duscha och kolla kläder inför kvällens festligheter. så vi svängde av till korvis och köpte med oss snabbmat hem.. Jag o robert for mot festen vid 19:30 tiden.. Stina och jonas hade en hel del "dricka" och det bjöds på smaskiga drinkar, en efter en ;-) Slutade med att girlsen for på krogen och karlarna stannade kvar.. fast sen hade dom tydligen också fått för sig att dra ut, så dom for på krogen 1 timme innan stägning (vad ska man säga?? haha) Summan av kardemumman var att kvällen blev super rolig. dansade som aldrig förr på krogen and i love it!!


Söndagen var mera sämre.. Bakis bakis o åter bakis.... men det var d värt.. eller? hehe... Vi såg på filmen Upp och hade grannens grabb här också.. Lördagsgodis, påskmust och glass fick pojkarna och dom var nöjda för det.. hände inte så mycket mer under söndagen, jag låg mest ihopkurad under täcket och tyckte synd om mig.. Blev även familjepizza till middag, och jag fick i mig några tuggor iaf ;-)

På kvälen såg jag och robert en annan hyr film, kommer inte ihåg vad den hette. men den var också helt ok!


Stor tack till min mamma som var barnvakt åt busungarna. steg upp tidigt på söndag morgon och fixade lunch mm.... Du är en Ängel!! :)   

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards