Alla inlägg under mars 2010

Av Angelika - 4 mars 2010 19:33

1. Hur gammal är du om fem år? 30 (!)


2. Vem var den sista du träffade? Vincent


3. Hur lång är du? ca 1.73



4. Vilken var den senaste film du sett? kommer inte ihåg


5. Vem ringde du senast?
Linda


6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till josefine. Skrev att vi ska komma och fråga om det var någon spec tid. :P


7. Vad är dagens planer?
Dagens planer? Ja dom var att baka och sen bara vara med barnen


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Helt klart ringa


9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Gifta


10. När såg du senast din mamma? Igår


11. Vilken ögonfärg har du? Bruna med lite grönt


12. När vaknade du idag? 06:00..

13. Har du någon gång hittat en katt? Nej


14. Vilken är din favoritplats? St lappträsk. och sen hemma

15. Vilken plats föredrar du minst? Nämner inget

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förmodligen I luleå.

17. Vad skrämde dig som barn? Ingenting..


18. Vem fick dig att skratta senast? Alfred


19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej det tror jag inte


20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Linne o trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4


23. Hur många landskap har du bott i? 1


24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja

 
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota och kanske en sandal


26. Är du social? beror på. men för det mesta


27. Vilken är din favoritglass? Gräddglass


28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa hus och en ny bil

29. Tycker du om Kinamat? Förbaskat mycke


30. Tycker du om kaffe?
JA


31. Vad dricker du till frukost?
Juice eller kaffe


32. Sover du på någon särskild sida? nej


33. Kan du spela poker? Nej


34. Tycker du om att mysa?
Bäst <3


35. Är du en beroendemänniska?
 Näe, det tror jag inte


36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
inte det

37. Vill du ha barn?
Har och vill ha fler :)


38. Kan du några andra språk än svenska?
Ska väl vara engelska


39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej


40. Föredrar du havet eller en pool? Havet


41. Vad spenderar du helst pengar på?
Familjen och hemmet


42. Äger du dyra smycken? Nej. använder nästan aldrig smycken


43. Har du någon gång testat narkotika?
Aldrig


44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
kaka


45. Vem är den roligaste människan du känner?
Mig själv


46. Välj ett ärr på din kropp?
Cigg märke på fingret


47. Vad har du för ringsignal? vet inte


48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Jag tror min Mor har sparat


49. Flirtar du mycket?
 Nej


50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma

51. Kan du byta olja på bilen?
Absolut


52. Har du fått fortkörningsböter?
Ehm?


53. Vilken var den senaste bok du läste?
Anna Jansson - Pojke försvunnen

54. Läser du dagstidningen? Sällan, vi har ingen


55. Prenumererar du på någon veckotidning?
nej


56. Dansar du i bilen?
haha, jodå


57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
p3


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Recept på kaka


59. När var du i kyrkan senast?
Då min väns son döptes..


60. Vilka personer utmanar du
? Alla som vill :-)

Av Angelika - 1 mars 2010 09:05

 


Klippte Alfred för någon dag sedan.. Blev helt ok, men luggen hade jag gärna gjort om haha.. Inte lätt att klippa en grabb på 1.5 år som hellre vill titta på håret som rammlar ner ist för att titta rakt fram ;-)

Han såg så stor ut när jag klippt honom.. min bebis   

Av Angelika - 1 mars 2010 08:55

Måndag Morgon..

Jag och Alfred steg upp just efter att Älsklingen kommit hem från sitt sista natt pass. Jag var dödstrött som vanligt men ändå piggare än på länge. gick och la mig före kl 23 igår och det var SKÖNT!


Har varit små seg och allmänt dålig hela helgen.. Mått illa, ont i magen, täpp i näsan och kännt mig febrig. men nu är det bättre tack o lov. Trodde jag skulle få magsjuka, och det ville jag absolut inte ha :S


Skulle egentligen ha Tjejkväll med Josefine i Lördags. men efersom jag kännt mig dålig hela lördagen och blev snarare sämre än bättre mot kvällen fick jag tyvärr ställa in :( Dumt att chansa om det varit magsjuka på g.. Så jag mös ner mig i soffan och bara var hela Lördagskvällen... Som jag iofs gjort hela helgen, hehe..

Min bror lenny har sovit här hela helgen, det har varit trevligt. och alfred gillade det skarpt.. Är inte så ofta någon släkting här, alla (nästan) bor ju så långt bort.. :/ så det är tur Lenny kikar förbi då och då iaf.. =))


Idag åker vi mot kalix.. Robert ska rusta upp bilen lite med nya bromsar.. Undra om vi ska stanna till Onsdag kanske. för robert börjar inte jobba förens på Torsdag igen.. Dock beror det väl på Vincent också. han kanske skulle stanna lite extra hos sin mamma. Han ville det iaf då robert lämnade honom till henne i fredags. Han hade nästan inte träffat henne på 2 veckor, så det är ju förståeligt.. så vi får se, kanske måste åka in redan i morgon om det vill sig så illa.. det bästa vore ju om han kom hem till oss idag så vi slipper oroa oss för att måsta åka tillbaka hit o hämta honom! :/


Men men.. strax ska alfred få lägga sig och vila lite.. han blir fort trött när han stiger upp så tidigt varje morgon.. Dessa barn som aldrig kan sova länge :P

Ha en bra Måndag!

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards