Alla inlägg den 1 april 2010

Av Angelika - 1 april 2010 16:47

Oboy oboy oboy.. Älsklingen satte just igång grillen! Fläskfilén ligger i marinad och potatisen kokar.. Detta kommer att bli Gott!!

Idag små regnar det även ute, så snön smälter sakta men säkert. är kring 5 plusgrader ute, våren känns nära nu   


I morgon åker vi upp til Byn.. Får se hur jag mår då. för just nu mår jag ILLA! fast det har jag gjort sedan lördags då alfred spydde första gången.. så vet inte om det bara är sympati illamående? men det lär ju märkas..

Alfred mår bra idag. trött men ändå mycket piggare.. han har T O M varit och handlat med Pappa idag.och det gjorde nog honom susen. för nu leker, busar han och retar storebror.. så våran alfred är tillbaka!    


Ser fram emot att köra/åka skoter, grilla och bara kunna vara ute i helgen. Är ju lovat fin väder på Lördag där uppe. Kanske blir någon öl också, låter ju som att dem flesta ska festa.. Blir en massa som åker upp. =)

Nu ska jag gå och se hur maten ser ut...


Ha en bra fortsatt dag!

Av Angelika - 1 april 2010 16:44

Tänker du Lura någon?        

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards