Alla inlägg den 12 april 2010

Av Angelika - 12 april 2010 19:37

 

 


Undra vad man ska spela ikväll då? =P

Haha jag är smått rastlös för tillfället. Barnen ligger i sina sängar och robert for och handla...

Av Angelika - 12 april 2010 19:29

Eller bara vardagligt busande mellan bröderna B..   


   


 

Av Angelika - 12 april 2010 19:06

Tiden rusar fram i en jäkla fart. redan mitten på April (nästan)

Snart fyller Lilleman 2 År! Känns konstigt, fast man ser ju att han är stora killen. Säger en massa saker och meningar..

Kan räkna 1 2 3 4 5 t o m.


Skönaste vädret det varit idag. Nu är banne mig våren här! Soligt och varmt, härligt härligt.. Jag och alfred har spenderat en massa tid ute på balkongen idag. Druckigt saft, ätit bulla och så fick han lyxa med majsbågar. Kan säga att han var super nöjd!

Härligt när man äntligen kunde sitta coh läsa tidningen och dricka kaffe ute på balkongen, är det jag längtat efter mest! :-)


  Älsklingen hade ju städat där ute igår och gjort sommar fint med gräset på golvet mm! Och så grillade vi Kyckling till middag.. fantastiskt gott :-)


Tog givetvis bilder från fikamyset idag!   

     

 

    


    

  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards