Alla inlägg den 21 april 2010

Av Angelika - 21 april 2010 15:12

Det finns idioter. och sen så finns det andra Idioter...

Av Angelika - 21 april 2010 14:54

I morse så vaknade alfred vid 5 snåret, INTE KUL! Men fick snällt gå upp och tillaga (bre en smörgås och ge en youghurt) frukost.. Sen la jag mig i sängen igen och steg upp när robert kom hem. Tur alfred älskar att se barnprogram på morgonen så han sitter i lugn o ro där =)


Han har hunnit fara och vara på dagis.. Var mycket gråtandes barn där idag som hade separations ångest när föräldrarna for. Alfred följde grupptrycket och grät lite han också. men inget farligt faktisk. När jag hämtade honom så sa ena dagisfröken att det gått jätte bra för alfred idag. han hade t o m busat vid lunchvilan.. sprungit upp från sängen och busat med dom andra som skulle sova, hehe....


I morgon ska jag på en till arb intervju, ska bli skoj.. Är inom restaurang denna gång och låter faktiskt väldigt intressant.. Så ska bli spännande att se vad han säger i morgon :-) Nervös är jag ju såklart, men gick bra sist så jag är inte avskräckt.. dock så har dom inte hört av sig ännu från förra intervjuen jag var på (assistens jobbet) men har funderat en massa och tror nog inte jag skulle passa för just dom Brukarna som behövde assistans.. Hon ville att jag skulle höra av mig i tisdags om dom inte hört av sig nånting eftersom dom haft problem med mailen osv.. men nä det får vara.. jag söker vidare =)


 

(Bild från google.se)


Idag ska vi grilla!! Satte fläskfilén i marinad i morse och skärde den i skivor. kommer bli super.. Till blir det potatisklyftor, vitlökssmör, beasås och ngn  sallad. Ser fram emot detta, sommar känslorna blir fler och fler ju mer man grillar =)




Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards