Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Angelika - 6 maj 2010 18:25

Ja men kolla in, nu finns det en Hem Till Gården blogg... KIKA IN!! Lovley  

Av Angelika - 6 maj 2010 18:14

Eller sista är det ju defenitivt inte. men dock så börjar han jobba i morgon igen efter en veckas ledighet.. han går natt helg och det känns ju tråkigt att inte få ha honom hemma sovandes med mig. men vid det här laget så har jag hunnit vänja mig vid att sova själv då o då   


Idag så har vi inte gjort så jätte mycket.. Har haft min bror på besök från morgon kvisten. vi bjöd på kaffe och sedan på lunch. Blev lunch från gårdagens lasagne jag gjorde då svärmor o svärfar var hit. Mycket smaskig var den idag då den hunnit krydda till sig. men den var godkännd igår också! =) Sen när alfred var hämtad från dagis och hade ätit mellis åkte vi till farbror lasse och hanna. Hanna var tyvärr på sin praktik. men nu fick vi kika in deras snygg-lägga (lägenhet) en gång till :-)

Tog med mig kladdkakan från igår som blev över. uppskattat var det ;-)

Sen for vi hem och gjorde en plock middag.. skulle egentligen äta korv i ugn m potatismos. men potatisen hade blivit mjuk och så hade det börja växa små små blommar på dom (haha). ja när vi kollade igår så var dom bra. men det ändras visst fort :P Så robert grillade hamburgare åt sig där ute och grillade korv åt alfred. jag gjorde mig blöta och stekte korv... Mumsigt var det!


Nu ska jag se bolibompa med mina snyggon! heipa


     


Jag älskar denna kille ofantligt mycket!   

Av Angelika - 6 maj 2010 18:08

När alfred fick magsjuka så fick han det på Hallmattan, vilket reulterade i att vi kastade bort den mattan. och sedan dess så har det varit tomt på vårat hallgolv. så i förrgår så åkte vi och köpte oss nya mattor till hallen.. Blev Plastmattor, 2 st. en mindre till lilla "avdelningen" och en längre till gången mot vardagsrummet. Fint är det med mattor.. Vi köpte även en ny vardagsumms matta. Fick min älskling att gå med på att  köpa en lila/vitrandig matta med rosa kant.. haha! Fast den är fin, och den passar till våran turkosa vägg och våra möbler :-)


Mattan i Hallen ser ut såhär


Hade egentligen  velat ha en annan färg. men fanns bara grått och svart i den större modellen då vi var där och kikade. Men fanns i mindre i dom här färgerna;

 

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards