Direktlänk till inlägg 28 maj 2010

Lunch time!

Av Angelika - 28 maj 2010 11:08

Ja nu börjar det närma sig lunch tid. morgonen har gått fort må jag säga!

Min pappa dök upp vid 9 tiden, härligt med besök den tiden haha.. Nä det var faktiskt super trevligt. Bjöd honom på kaffe och smörgås. Alfred ville att morfar skulle vara med honom hela tiden :) Tyvärr kunde han inte stanna så jätte länge. han hade varit i luleå och hämtat hem Chevan som varit på lagning och nu skulle han hem mot kalix och fara och hämta nånting annat viktigt hos någon :)

Nåja kul att ses då det inte blir så ofta!


Igår så åkte ju mormor hemåt. eller rättare sagt till Rosvik till hennes mamma, dvs min mormor för att hjälpa henne med lite städning mm.. Så hon blir där hela helgen. Vi ska åka dit i morgon eller på söndag och se vad dom pysslar med :)

Alfred ropade efter mormor då han kom hem från dagis igår. Brydde sig knappt om lilla Leo som var och hälsade på med sin pappa! Men han insåg sen att mormor inte var kvar.. :/


Vi åt Lax, potatis och sås till middag igår. vadå gott! Mmmm... Hade varit sugen på Lax jätte länge, så igår for älsklingen och köpte.. Idag ska vi äta tacos, efterlängtat det också :) Nä ska passa på att göra nånting (o)vettigt nu medans alfred sover en stund. vincent sitter och leker med lego på sitt rum i lugn o ro.. han var nyss ner till sarah o kolla om hon var hemma. men verkar bara vara vincent som är ledig från dagis idag. Men jag tycker inte han behöver vara där när alfred är hemma o sen när det är fredag, men han hade nog velat fara dit iaf..

Nå skit samma han är ju hemma nu så.. =) hej så länge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards