Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Angelika - 11 juni 2010 08:33

Har druckigt min te kopp som jag dricker varje morgon nu förtiden. Ätit smörgås och intagit min dagliga dos av Järn.. nu är livet på topp igen :)

Idag var det min tur att stiga upp med rackarungarna, men det gick bra var rätt pigg :) Ström avbrott hade vi igår kväll från kl 23 till 03 i natt, villket vi visste att vi skulle få. men vad vi inte visste var att våran knäppa dator slår igång då strömmen kommer tillbaka.. Så, suck! det var bara att kliva upp och slå av skit maskinen..


 


Alfred har sovit bättre i natt.. och tack o lov så är hans hals mycket bättre! vi tänkte åka in med honom idag på bvc om han var lika dålig, eftersom det lika gärna kunde ha varit lunginflamation som lilleman hade... men som sagt, han är bättre! :)

Vincent ska åka till farmor o farfar idag med farbror Lasse. det ser han fram emot! fick ett tiiiiidigt samtal i morse från farfar som frågade om vincent ville följa med och det ville han ju så klart! men det finns en till som hade velat följa med :( men han är ju sjuk så han får gott stanna hemma med sin mamma i helgen. annars hade vi nog skickat med honom också ;)


Undra vad man ska göra i helgen.. umgås med några tjejjor om jag har tur och ork, men det ska jag väl ha? :-D Robert går ju natthelg, uschan.. Kanske man kan lura hit mamma? (kan vi det?) haha... Nåväl det blir nog bra... vädret skulle väl inte vara det bästa heller. fast just nu är det då STRÅLANDESOLSKEN! mums*


Vi ska och handla lite roligt med barnen idag. dom fick ju sommarlov igår, så då hör det ju till att få sommarleksak och lite karra :) Bara vi hinner innan vince åker?! Nåja, ska slita upp Robert vid halv tio om han tänkt sova längre....


Ska kika vidare på internet nu! Livet är på topp

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards