Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Angelika - 8 juli 2010 12:24

Men kan det verkligen vara så att sommaren har hittat hit? ja jag tror det..

Strålande fint nu i flera dagar, varmt och underbart! Kärlek i massor :)


Måste bara skriva att vi inte alls sett på så MÅNGA hus.. enbart 3 st... och det inom 2 veckor, allt har gått super fort för oss också. trodde inte vi skulle få lån eftersom jag inte har jobb (Förutom mitt sommar jobb) men det fick vi och då gick allting väldigit fort.. dagen före vi  åkte till lycksele for vi och kollade på 2 hus, men inget kändes bra för oss.. Vi åkte till lycksele några dagar och sen på vägen hem ringde en av mäklarna som vi varit med och kikat på hus och sa att han hade en extra visning på kvällen av ett hus som hade visning under tiden vi var borta.. och att vi kunde komma om vi ville... det ville vi ju så klart! Vi åkte hem, fixade en barnvakt och åkte till Rosvik (där vi ska köpa hus). Fick se huset och vi smälte.. Och sen har vi inte varit hemma på 2 veckor, så vi har fått prata med mäklare mm via telefon och allting har varit väldigt svammligt, så ja vad gör man?! Vi har ju inte ens själva varit säkra.. men det jag ville komma fram till egentligen är att vi inte alls sett på MÅNGA hus.... om jag råkats skriva "flera hus" / "flera veckor" mm så trodde jag ingen skulle ta det så ordagrant. Är svårt att uttrycka sig i ord för vissa.. Orkar inte ens gå in på varför jag skriver detta medd..



Men iaf. älsklingen ringde nyss och berättade att besiktningen gick bra. Så ikväll skriver vi på kontrakt! wiihhoooo.. Oj vad pojkarna kommer bli glada när dom får se huset och att dom ska få bo i ett stort fint hus med egen gård, skola/dagis nära, ishall, fotbollsplan mm.. Jag får min mormor nästan till garnne, samma mina morbröder, kusiner, deras barn mm... love it! Och att robert också trivs i dera sällskap och i rosvik är ju helt underbart. är nästan han som velat flytta mest :) Så nu mina Vänner får ni snart komma och hjälpa oss flytta! hihi   

 

Sist men absolut inte minst. Jag Älskar min fantastiska familj!

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards