Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Angelika - 18 juli 2010 15:02

Har gått några dagar sedan jag bloggade..


I torsdags så blev det stranden för oss.. Vi fick trevligt sällskap bestående av Stina, jonas och Lilla söta Tuva :) Vi måste verkligen försöka umgås mer!! vart en härlig dag med mycket solande, och för ungarnas del lekande. eller ja även för dom vuxna haha.... Sen hem till os för lite lunch, skräplunch.. blev mat från korvgubben och det var förfärligt gott! :) Sen så blev alfred super trött så då somnade han nästan i soffan, så då for vårat sällskap hem. och alfred sov och jag och robert tog det bara chill... kommer inte ihåg vad vi gjorde sen på kvällen?! men förmodligen inget speciellt :)


I fredags fyllde jag år. Fick bakelse, present och ett super fint kort av mina älsklingar, det stod "till en liten pinsessa" :) Så fint! fick även pengar av svärmor o svärfar, mycket tacksamt... Eftersom jag skulle och jobba så hade jag varken tårta eller fika att bjuda någon på.. Innan vi åkte mot kalix så for vi förbi på hägnan, min bror hade tappat sitt körkort där dagen före så jag sprang in och hämtade det- sen vidare mot kalix och dags för jobb... Var super trött då jag kom hem till mamma o pappa efter jobbet, så orkade inte äta tårtan som mamma fixat, (tack söta mamma) men tog emot presenten iaf. ett fint kort och pengar tacksamt som tusan även det :)

På facebook hade jag 46 st nya inlägg.. Grattis inlägg, lite kul! :)


Igår lördag så började jag jobba kl 7, suck! jobbade till kl 16 och då hämtade älsklingen upp mig, sen hem till mamma o pappa för att byta om till nånting festligare och sen iväg till grannen. var den årliga sommarbya festen nämligen. vi fick äta god catering mat från valhall, spela kubb, surra i massor och bara ha det super mysigt. är så kul att träffa alla yngre som flyttat och är hem under sommaren :) Alfred trivde som fisken i vattnet av all uppmärksamhet han fick :) Även några smitningar han han med haha... men sen ville han hem vid 19 tiden, så då packade vi ihop oss och tackade för oss.....   


Har börjat jobba idag kl 12 igen. kände inte alls för det, är super trött idag och gäspar i stort sett heeeela tiden. men tror det är vädret som gör det.. har nyss regnat men ändå är det skit varmt ute och kvavt.. uschan! halva gänget här går på semester i morgon, så hoppas för deras skull att det blir finare nu :)

I morgon jobbar jag til kl 12, sen blir det nog Luleå några dagar... Vi ska då iaf hämta hem våran fina vincent som varit hos sin mamma 2 hela veckor, så nu har vi fått sakna honom rejält.... Alfred kommer bli tokglad då storebror äntligen kommer hem igen :)


I fredags gick jag förövrigt in i v17. på måndag ska jag ringa sunderbyn ang UL. har missat deras telefon tid 2 ggr nu.. (kl7-7:45) Så på måndag måste det bli av.. Längtar tills vi får se pyret i magen!!   

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards