Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Angelika - 28 juli 2010 20:09

Undra om man kan kalla det ärligt snodda när jag tagit dom av mamma? Är iaf några bilder som jag tänkte sätta in från hennes kamera eftersom min egen är slut batteri i och så är kamera sladden hemma.. suck!


Alfred busar med morbro Johan

   

Alfred och vince ska ut med båten i sina nya flytvästar. här prövar alfred visselpipan med hjälp av storebror.

 

Bröderna Björnfot hjälper mormor/siv att Baka

 

I rosvik när vi hälsar på gammelmormor Elsy  


Min fina mormor har fått sitt namn ingraverat i parken i rosvik då hon blev årets bybo år 2007! Så fint..

 

Mammas kamera är sämre än våran. därav dessa ofantligt sudiga bilder :/

Av Angelika - 28 juli 2010 18:43

Min lilla kille har fått vattkoppor. Igår då jag slutade jobbat så kom en prickig alfred och hämtade mig. Tänkte först att det är värmeutslag, men nu efter en till dag med en massa prickar plus ännu fler så misstänker jag att det är vattkoppor.. fast vi har då inte varit i närheten av någon med vattkoppor så det har han hittat på alldeles själv, haha.. nåja, han är pigg och glad. inge feber än så länge... Får se om det blir vätskeblåsor eller om det fortsätter vara prickar, då  är det nog inte vattkoppor..... ojoj villket tjatande om vattkoppor det blev ;-P


Har inte så mycket annat att förtälla.. Åskan igår var förbaskat mysig! Jag älskar åska och den igår var mäktig blixtarna bytte ut varann och det blinkade hela tiden. jag och mamma satt på bron och såg ut över sjön. alfred också! han var inte det minsta rädd, min stora duktiga kille. han var snarare mycket intresserad och ville också vara med och se :)


Ska strax lägga lillemannen....

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards