Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Angelika - 29 juli 2010 18:11

AACCHOO!!!........٩(-̮̮̃•̃)۶..If you're allergic to bullshit, drama, head games, liars, & fake ass people keep this sneeze going

Av Angelika - 29 juli 2010 17:56

Solen skiner och det är 23+ ute. Vad härligt!!

Jag, Pappa och Alfred ska nog ta oss en båttur på en stund, det gäller att passa på medans det är varmt. Vi har nyss avnjutit en god måltid bestående av ägg, potatis, sill och klådda. det mina vänner, det är sommar! :)


I morgon är jag ledig, Wihoo! underbart skönt. men sen så väntar 3 dagars jobbande, Lördag tom måndag, mindre kul. men snart är mitt vikariat slut, så ska inte gnälla :) Då ska jag äntligen ta mitt pick och pack och bege mig hemåt igen. hem och packa inför den kommande flytten. Vi ska kasta, kasta och kasta lite mer saker. 2 förråd överfulla med saker som vi sällan eller aldrig använder, ska bli spännande :)



Alfred är fortfarande prickig. men har ingen feber eller klåda ännu?!? hmm.. han är pigg och är i nuläget i hoppmattan och hoppar för fullt, så ni hör. inte är han vidare dålig heller ;) Däremot prickig Överallt. mage, rygg, armar, ben ansikte, rumpa, fötter, ja tom öronen haha.. Men jag väntar på dom där blåsorna som ska bli till skorpor sen.. fast alla kanske inte har vätskeblåsor? Ähh måste ringa bvc och höra så jag slutar fundera på detta :)


Och till en Annan sak. Har funderat i flera dagar på livet sen flera av mina vänner hastigt och inte alls lustigt gått bort på bara nån månad. Att man verkligen ska ta tillvara på livet! njuta av det till fullo. Göra saker som man drömt om. sluta lyssna på andra och bara lyssna på sig själv och vad ens hjärta känner och vill. Att jag Och älsklingen köpt hus är en av våra drömmar som vi förverkligar, och jag är så glad över det! man vet aldrig när det är ens tur att gå vidare, så alla som har drömmar. förverkliga dom om dom är utförbara. bara GÖR DET! :) man lever bara 1 gång! Nog har man mött många motgångar här i Livet, men det är bara att resa på sig igen och rycka upp sig. Framför allt då man har barn, man får aldrig chansen att göra om sitt liv när man är borta. Nog om det! :)


  


Älsklingen kommer i morgon efter jobbet. Vi längtar efter honom! :)   

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards