Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Angelika - 6 augusti 2010 14:42

Undrar nu om någon kan tänkas göra en ny designe till mig eller känner någon som är duktig? :)


 

Av Angelika - 6 augusti 2010 13:02

Sol så klart! :)

Villket väder vi har idag, underbart! Fast den enda som varit ute nånting är vincent.

Vi ska väl strax bege oss mot Luleåkalaset skulle jag tro. Är egentligen lite sent att fara nu enligt mig, men robert tycker vi kan fara. Så jag får väl ställa upp ;)

Älsklingen har ju nyss vaknat sen nattjobbandet. Var sista natten i natt, såå skönt. Nu får jag ha honom hemma i natt och sovandes bredvid mig. Myyyys!! :))


I morse vid 5:15 vaknade jag av ett ryck. Hörde ett ljud och insåg att det var teven som var igång.. Gissa vem som satt där? Jo Alfred haha.. Undra hur länge han varit vaken egentligen? Har vaknat när han stigit upp alla andra dagar men inte i morse. trött efter allt jobbande och sen vakna nätter pga den äldre pojken som haft  hemska drömmar hit och dit.. Så när darling kom hem så gjord han välling åt alfred, så fick sova till halv sju iaf :)


Nu är båda grabbarna ny duschade och luktar gott. Så strax beger vi väl oss mot staden :)


    

Av Angelika - 6 augusti 2010 13:00

  (v17+4)


Så liten men ändå så fruktansvärt söt.. Vi älskar dig Bebis   

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards