Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Angelika - 7 augusti 2010 21:28

Luleåkalaset är över för min del. Vi var dit idag och såg kring marknaden och barnen fick åka Karuseller i massor.. Alfred grät hela vistelsen i "skräckhuset" (kommer inte ihåg vad det heter?!?). Men inte så konstigt när ljudet var högt och skrämmande. Vincent tyckte det var kul, men han hade ju varit dit tidigare i veckan med sin Mamma. Vi åt Souvas och det var himmelskt gott. Smaskigt med nånting salt i den stekande solen! Måste säga att det var smått jobbigt att gå omkring där i denna värmen plus att det var smock med människor. vi fick hemlängtan båda två, ja jag och Robert alltså. Barnen ville ju fortsätta åka! ;)


På vägen hem åkte vi och köpte Lördagsgodis, trodde dom skulle ha massa gotta på marknaden! men icket! :/ Hem och då kom Markus och Leo och hälsade på. Alfred trivs så bra med Snygg Leo :) Vi grillade lite senare och det var jätte gott!

Vincent har varit ute med alla bus kompisarna hela kvällen.. tror dom var 6 grabbar totalt! :)


Robert skickade jag iväg till Markus för att dricka öl och spela Xbox.. Så jag ska njuta av stora soffan helt ensammen och skönt ska det bli. Har nämligen en STOR godispåse som jag får äta upp helt själv. och en 2L Fanta! =))


En bra dag har det varit.. Vince och Alfie skötte sig utmärkt idag :) <3


Älskar Min Familj!  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards