Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Angelika - 8 augusti 2010 17:15

Blev ett Blött Nolia för oss idag. Men kunde inte fara någon annan dag så fick bli idag. Nästa helg är fullbokad och på veckan så jobbar båda två.

Barnen gnällde nästan ingenting trotts skit väder, trångt inomhus och sen Lunch.

Fick med mig lite badolja, handkräm, sockerskrubb, nya foppatofflor till både mig och robert, massa godis, papper/tidningar om Bergvärme mm... Mysig dag trotts regn och åska :)


I morgon bär det av till Kalix tiiiiidigt! Börjar jobba kl 12, så min snälla mamma kommer och hämtar mig och Alfred på morgon kvisten. Ville sova här i natt också, så var skönt att det gick att lösa.. :)


Blir nog att grilla idag igen. Ingen är speciellt hungrig, men äta bör man.....

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards