Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Angelika - 21 augusti 2010 23:23

Nu ska jag gå och sova. Men ska först läsa i min bok som jag kommit in i super bra.

En kriminal roman om Irene huss (såg att hennes filmer visas på tv nu btw) av Helene Tursten, jätte bra är den och helt i min smak då jag gillar böcker som är skriva på sådant sett som den här är :)



 


Ny dag i morgon med massa bus i hope!

Godnatt

Av Angelika - 21 augusti 2010 09:05

Eftersom ingen verkade känna till någon som gör fina designer här på Bloggen så får jag väl fråga såhär ist! Någon som har ett bra photoshop program att skicka eller tipsa om? För har jag det kan jag fixa själv. :)


 


Barnen äter gröt och smörgås! jag måste vänta 30 min innan

jag kan äta (pga järntabletter) så ska strax äta jag också.. Älsklingen sover ut efter en Helv-tes natt på Nordan. Tydligen så har det varit det iaf, ovanligt att det krånglar.. Inte!

Jag har fått sovmorgon till kl 8, härliga barn vi har ibland. haha


Min bror med barn kanske dyker upp idag. Men det är ju verkligen oklart :P

Men annars trippar jag och kidsen över till Lina och Leo för lite Lördagsbus :)

Sitter även och tänker på vad man ska göra för middag (ja! jag planerar alltid in sånt tidigt eftersom det är viktigt, haha) men kommer broder hit så blir det väl pizza, annars potatis och fisk kanske. hmm hmm tål att tänkas på! :)




Tror Vi fixade flyttstädningen igår.. För det är fan pain in the ass att börja städa då man flyttat. Speciellt då man flyttat till hus, inte vill man åka till lägenheten och städa då. Så nä för ett bra pris blir det nog lite hjälp ;) glömde jag nämna att lägenheten är 105 kvm? :P


Nä nu frulle till mig så bebis i magen blir Happy!! Min lilla spark och rump knuffare där inne :-)   

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards