Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Angelika - 22 augusti 2010 18:28

         


Det är första gången Idag som pojkarna sitter ner, är tysta och verkligen lyssnar på mig.. wihoo! Synd bara att det är läggdags snart haha..

Dom sitter och ser Bolibompa, äter popcorn och ostbågar, därav deras beteende ;)

Blev söndagsmys ist för lördagsmys.. Mycket bra enligt mig :)


 


Blev en sväng till Lina, Markus och Leo idag. Skönt att komma hemmifrån en sväng. Älsklingen kom dit också efter en stund och fick sig morgon kaffe :)

Blev fiskbullar o potatis till middag, och det var smaskigt! Tänkte göra mos först, men latheten slog in och jag påmindes om hur dålig jag mår idag hahaha...


Jag är så lyckligt lottad!

Av Angelika - 22 augusti 2010 07:59

Så känner jag mig på Morgonen..

Trött är bara förnamnet och sen mår jag illa.. Riktigt illa! :(


Vincent förstörde sin frukost med alldeles för mycket socker och nu tycker han vi ska kasta bort en hel tallrik med fil o flingor. Never! Man gör det man ska och har ett val, om man sen ser teve eller på något annat sätt disstraheras så är det upp till en själv. Men här kastas inget bort. (hård men rättvis)

Alfred retar storebror och spottar (fräser med tungan. *hur nu det lät?), gnäller om flingor och sen när han fått det ska han ha macka. OBS han har nyss ätit en flaska välling! Så dagen har börjat i gnällets tecken, baaaara för att jag mår dåligt. känns så iallafall :P


Men vi har alla våra dagar då det känns mindre kul..


 

Igårkväll var det förresten något psyko och kikade in i vårat brevinkast efter 23 tiden. Satt vid datorn och pricken satt i hallen, båda höll på att skita ner sig! Vem fan försöker glo in hos någon den tiden? (eller överhuvudtaget) Är Glad att vi ska flytta och slipper den här hålan.. Tur man inte är lätt skrämd, för då hade jag väl varit vaken hela natten och legat och tänkt på det där, men inte jag! Nej nej ;)




Nu en kanna kaffe och kanske soffmys med filt och john Blund! hehehehehe

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards