Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Angelika - 30 augusti 2010 13:51

Två stycken som har saknat varann, det är dom här två!...


   

Små Hjärtana!  

 

Jag och Alfred power napade så länge att kl var 12:30 då jag vaknade. Alfred sov tungt fortfarande då! Robert fick fara själv och hämta vincent, jag ska ju lämna honom i morgon så då får han ju visa mig vart det är man går in osv :) Skönt var det att napa lite, och välbehövligt!

Av Angelika - 30 augusti 2010 09:02

Så här såg magen ut när jag väntade alfred i v22.


  

Av Angelika - 30 augusti 2010 08:52

Här kommer en Liten magbild som jag tog i Lördags.

Dålig bild i know, men är svårt att fota själv, haha..


  

Av Angelika - 30 augusti 2010 08:31

Min morgon började allt annat än lugnt..

Alfred vaknade först vid halv sex, men lyckade sfå honom att lägga sig igen. Men han vaknade vid 06 tiden och klev upp.. Jag kände absolut inte för att stiga upp så jag bad alfred slå igång teven (för det gör han alltid själv och så har vi satt rätt kanal och ljud kvällen före) och sätta sig i soffan och se så ska mamma bara vila en stund... Jag somnar i ca 20 min, sen kommer han och säger att jag ska komma och göra välling.. Stiger upp och vad ser jag?! Jo Vällingspulver i hela soffan.. KUL! Så det var bara att börja dammsuga, haha.. nåja, bara att bita ihop ;) på ett eller annat sätt så det det ju trotts allt mitt fel.

 

Älsklingen är på jobbet.. Började kl 06, och slutar kl 15. Skönt när han har förmiddagsvecka, då är han ju hemma med oss hela kvällarna :) vincent ska hem vid 13 tiden, tror älsklingen skulle komma hem snabbt så vi kan gå tillsammans och hämta honom. vet nämligen inte vart jag ska gå, haha.. Och snäll som han är så kommer han hem så jag slipper irra! ;)

 

Vi möblerade om i vince rum igår och städade till, ser ut som ett annat rum nästan. skönt när vi fått rensat i Alla Garderober och alla förråd. Nu ska vi börja med Köksporslin, glas mm.. Vi har ju dubbla uppättningar av allt, fast i olika färger. Helt onödigt! haha. Och nu är det bara drygt 4 veckor kvar till inflyttning, jisses så spännande!! Vi fantiserar varje dag om huset och planerar och pratar om allt som kommer bli lättare och bättre med hus :)

 

    

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards