Alla inlägg den 1 september 2010

Av Angelika - 1 september 2010 16:58

  


I morse så skickade jag iväg vincent med ryggsäcken helt själv till Skolan (ligger bara några meter härifrån, men ändå), det var nog en spännande och häftig upplevelse för honom. och jissa om han var stolt då han kom hem sen efter skolans slut helt själv :)


Igår varken hann jag eller orkade jag skriva nånting. var sjuk trött efter en mer vaken än sovandes natt! halsbrännan tar snartr livet av mig, kändes då så iaf. Fick gå upp och hämta ramlösa för att försöka mildra brännan, och halvsitta i sängen. Så jag fick inte mycket sömn!

Mamma min kom hit igår och var här nästan hela dagen, med en tur på staden emellan. Skoj var det och hon skämde bort oss och bjöd på Middag! och ja lunch åt mig ;-) vincent och Alfred fick nya böcker. Som att hon hört mig sitta och prata med Lina dagen före om att jag skulle behöva köpa nya böcker haha. Så det var verkligen tacksamt!


Jag och Alfred cyklade iväg till Lina och Leo i Måndags efter Middagen. Kände att vi behövde komma oss ut bland folk och alfred behövde "rastas". så vi drog dit på kaffe och massa surr, alltid lika trevligt :) Vi var inte hemma förens efter kl 19, och då var alfred över över över trött ;-P Båda barnen för den delen, vince var fnittrig och super trött då vi kom hem. han och pappan hade ju haft far och son tid framför teven, men tv spel hehe. =)


Nu är det dags att ta tag i flyttpackandet. vi är inne i 1 september idag, bara 28 dagar kvar tills vi flyttar!! *pirrigt*.. Så i morgon ska älsklingen hämta kartonger så är det bara att börja fylla dom.. Hade behövt den här helgen till att packa, men vi åker mot Rantajärvi och hälsar på där. Markus, lina och leo skulle dit också, och det är ju skita bra!! ;)


Ska mojsa ner mig i soffan med grabbarna i mitt liv och dra med en kaffe dit :)

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards