Alla inlägg den 2 september 2010

Av Angelika - 2 september 2010 13:12

Har hittat, eller det är rättaresagt tack vara mamma som jag börjat äta denna youghurt. har ätit den hemma hos dom hela sommaren då jag varit där, blev helt frelst och den gick så smidigt att äta trotts mitt illamående..

Yoghurten jag pratar om är Blåbär/hallon som Norrmejerier gör, Mums vad den är god! Och sen att det är blåbärs bitar i gör ju inte saken sämre ;-) Try it om du inte redan gjort det!!  

  

Vad äter du till frukost? :)



Min natt har varit allt förutom Bra! Robert min lilla älskling vart förkyld igår och fick ont i halsen mm. Så han hostade, harklade sig, snarkade coh lät allmänt jobbigt sen han la sig ner i sängen. Jag kunde inte somna, och vid 00-01 tiden gav jag upp och gick till soffan och sova. Eller försöka sova. Där var det ju så ljust av kökslampan och lampan i hallen som var tänd.. Men efter massa vridande och vändande så lyckades jag tydligen somna.. En stund! vaknade vid 3 tiden och då var alfred uppe på fötterna, han gick in till Robert och skulle sova. Men då han såg att inte jag var där började han gråta coh leta mig, så jag fick förklara att mamma ska sova på soffan, och så la jag ner honom bredvid robert (som sov HÅRT), men efter en stund så kom han och kröp ner till mig på soffan. vilket var mysigt trotts den lilla ytan :) Sen vakna vi vid halv sex, och då var det GOD MORGON! haha


Vi powernapade redan kl 9 idag. Alfred är förkyld och igår hade han t.o.m feber, så han har som varit ynklig och känslig. men ingen feber nu iaf bara snor och lite hosta.. Vi nämner inga namn men vi vet vem som smittat, hehehe ;-P

 

Vincent har man knappt sett till sedan han kom hit i Måndags. Kompisar hit och kompisar dit! Är det vanligt då man är 6år att ALDRIG vara hemma? Kommer hem från att ha varit på skolan från kl08-13 och säger, jag far till bla bla bla.. och kommer hem vid 16 tiden.. Nåja, idag har jag sagt att han ska vara hemma med familjen, man vill ju faktiskt vara med honom då han är hos oss. Punkt! :P


En sak som jag förövrigt tycker är sjukt roligt, är då man vet en sak som en annan person inte tror att man vet.. Det kallar jag att ha Kontroll! ;)

 

Nu ska jag börja fixa i skåpen, rensa gamla plastbyttor som det nästan är hål i osv. Vi har ju en hel bunt med nya som fortfarande är i plastet, så att kasta gammalt är nog inte helt fel!

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards