Alla inlägg den 3 september 2010

Av Angelika - 3 september 2010 07:38

Idag slutar älsklingen likaså Vincent kl 13. Efter det åker vi mot Landet, mot Rantajärvi rättaresagt. Ska bli härligt att komma sig bort och att få spendera helgen på landet. Alfred ska få springa av sig energi i massor. hoppas verkligen inte att det regnar bara!! Här rä det då för tillfället strålande sol, kallt men sol!


Har sovit för första gången på länge super bra! drack masa ramlösa då jag gick och la mig, för hade en smula halsbränna. Men den gav med sig och jag somnade relativt snabbt, och det var great! Alfred smög sig dock in till oss vid 1 tiden och då utan tutte. Så fick gå och hämta en åt honom, men det är det enda avbrottet på hela natten! :) vincent vaknade jag av vid kl 6, då satt han och lekte med sitt lego och grävde i legolådan och det lät skit högt haha.. fick gå och stänga hans dörr så inte Alfred skulle vakna. Men han sov 30 min till, så vid halv sju vaknade han först :) och då steg vi alla upp!


Jag har flytt pirrningar!

Robert och Vincents mamma pratade igenom igår hur det blir med vincent. Vart han ska gå skola, bo mest mm.. Såna där frågor som man inte kommer undan, som man måste ta tag i förr eller senare. Och det kändes som att dom kom fram till en bra lösning, en bra lösning för vincents skull! Har haft magont av ovetandet, men det känns bättre nu. Och Robert är absolut den bästaste Pappan som finns! Jag är stolt över honom, mitt egna lilla hjärta :)   

 

Nu MÅSTE vincent borsta tänderna och bege sig till skolan! skynda skynda!! ;-)

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards