Alla inlägg den 21 september 2010

Av Angelika - 21 september 2010 19:48

Då var jag nyduschad, skönt. Gruvar mig alltid för att duscha, tycker det är extremt jobbigt att tvätta håret när det är så tjockt och långt. Men duscha bör man, annars luktar man illa ;)


Alfred stupade i säng just efter kl 19. Han har varit med pappa till leo och busat av sig, och busat det hade dom visst gjort rejält.. Alfred kom hem och berättade att han varit ledsen, att pappa hade fått säga åt honom då han och leo busade och då blev han ledsen haha.. trött och helt färdig var lilleman! :) Så efter lite bolibompa, macka, banan och äppel fruktstund och en duschning på det hela så somnade han sött med snuttisen och en bil i hans säng :)


Dagen idag har gått i lugnets tecken. Har bara gjort middag och diskat som är lite krävande, annars bara legat och vilat rygg och mage... fast det är inte lätt att ligga och vila då det är ungar bakom dörren och skriker, bankar och plingar hela jäkla tiden. Vi har sagt åt dom så många ggr nu att man tycker dom borde visa lite respekt.. Men icket! :( Skönt är det att man kan plocka bort själva plingan så man slipper höra plingljudet, nu klickar det bara..


I morgon måste jag till mvc och lämna urinprov, halv nio ska jag vara på labb. Jobbigt! Men var längesen jag gjorde det, förra gången lämnade jag bara blodprov så valde själv att jag vill ta ett nu innan jag ska flytta..


Har inte ätit nånting i godis/kak/glass/chips form på 2 dagar, känns faktiskt bra. igår ville jag verkligen äta upp chokladkakan som låg i skafferiet, men jag höll mig! ;)

Och vi var på en promenad igår kväll och idag har jag haft träningsvärk hela dagen. Jisses så otränade benen mina är nu igen haha..


Tråkigt att ingen svarade på det där med ögonfärgen, hade varit kul att veta :)

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards