Alla inlägg den 22 september 2010

Av Angelika - 22 september 2010 20:33

Har varit en härlig dag idag..

Började med att cykla till mvc strax före kl 8, tog mig endast 5 min jag som trodde det skulle ta 20 min. Så var en aningen tiiidig då jag skulle vara där 8:30 :P Men jag fick lämna det jag skulle då jag kom dit snäll som dom var, så det var ju bra :)


Sen cykla hem (var motvind så tog längre tid), dricka kaffe och slöa framför teven..

Lagade lunch och sen fick alfred lunch sova.. fick väcka honom vid 14 tiden, då hade han sovit för länge.. Han fick äta mellis och sen gick vi ut alla 3 och lekte i olika lekparker här på tuna och så gick vi ner till stranden en sväng och kasta sten och hade det mysigt :) Hem, göra middag, fixa och dona.. vince rum är helt nedpackat, så dit har vi flyttat alla kartonger som är färdigpackade, skönt att ha ett rum att ställa in allting i :)


Sen har kvällen bara flytit på.. Bolibompa, kvällsmat och läggning för alfred..

Och nu sitter jag här och njuter av tystnaden. älsklingen for just iväg och se Bio med en kompis.. resident i 3D. Hade också velat se, men efter många om och men beslöt jag mig för att stanna hemma... Älsklo kan behöva få fara och göra nånting på tu man hand, och sen ides jag inte börja fixa med barnvakt. Så viktigt är det faktiskt inte med Bio! =) jag får fara med någon vännina senare ist :)


Nåja. Blir Te och kanske någon macka nu. och lite mw2! =)

Snörde även igång en tvätt just. Så måste vara vaken i 90 min till, men sen går jag och lägger mig! ;)

Av Angelika - 22 september 2010 08:55

.. För infon om ögonfägen. Hade ju så klart kunnat googla fram själv. Men är kul att höra om vad andras barn har för färg och sen vad dom som föräldrar har för färg.. Kanske inte fick just dom svaren, men tack ändå.. ;)


  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards