Direktlänk till inlägg 23 september 2010

Har längtat efter...

Av Angelika - 23 september 2010 19:13

...Denna tid på dagen. Tiden då alfred ligger i sängen och sover, haha.. Har har inte sovit nånting idag så han har varit smått galen och söt med jämna mellanrum ;) Men nu slocknade han som en stock. Han har fått busa av sig med Leo en sväng nu på em då dom kikade förbi på kaffe m dopp, och sen har morbror lenny busat med honom :) så helt slut var lilleman!

 

Jag är också helt slut.. Har haft svett attacker till och från hela dagen, i hate it!

Gjorde lax, ris och en härlig fisksås till middag, men majs som tillbehör. Vart suveränt gott! :) bjöd brorsan på middag också..

Har små packat ner sista skrotet i kartonger idag, eller det finns mer. men ja bland det sista har jag packat ner.. I morgon börjar flyttlasset... =))

 

Kommer inte ha tillgång till internet något mer till tidigast onsdag, så då skriver jag igen om vi fått internet.. men annars så kommer det vara dött med inlägg här.. tror jag iaf!?! Men lär ju märkas =) Nää ska spela, mysa och äta nån god macka nu!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards