Alla inlägg den 4 november 2010

Av Angelika - 4 november 2010 15:11

Igår var vi som sagt till piteå och inhandlade tapeter. Till hela 4 rum hitade vi oss tapeter, dyrt! Men med 25% rabatt kändes det genast mycket billigare, var ju trotts allt till 4 rum vi köpte :) Sen åkte vi direkt mot Luleå och hem till Fina Lina, markus och Leo. Grabbarna vart super glada när dom såg varandra och satte genast igång att leka och bråka lite mellan varven. sötungarna! Dom jagade vincent och skrek allt vad dom kunde haha.. Nu fick vince 2 små att brottas med, bara att han vänjer sig hehe :P Super snygg och fräsch lägenhet har dom hittat sig, man kan nästan tro det är en köpes :)


Älsklingen for till jula och handlade lite verktyg, sen kom han också dit. Och han hade köpt med sig korvgubben mat, så vi mumsade i oss det och surrade mellan tuggorna :) Blev kaffe och fika efteråt och efter nån timmas häng där så åkte vi hem.. Barnen åt kvällsmat och sen var det natti natt för dom, eller för alfred iaf. vince var vaken en stund till och såg när pappa målade ett sista varv i alfreds rum. Fint och ljust blir det! :) Längtar såå tills golvet kommer på plats så man får börja fixa och ser helheten av rummet! :)

Jag gick och la mig tidigt igår, fast det gör jag ju alltid iofs. älsklingen är däremot en liten nattuggla ;)


    

Idag kom Mamma o Pappa hit. Som vi längtat efter dom! Så vid 11 tiden anlände dom, och alfred kramade morfar hårt och lääänge.. är ju evigheter sedan dom sågs :) Dom for hem för ca 30 min sedan. Alfred däckade i soffan direkt dom for, och jag har hunnit baka muffins i lugn och ro :) Blev inspirerad av Linas goda muffins som hon bjöd på igår, och vi har ägg som snart går ut. Så gjorde ett ryck och fick några formar chokladmuffins :)


Tror jag latar mig och gör mos och fiskbullar till middag... Brukar alltid funka!

Annars ska vi inte göra nånting alls rest av dagen. Vila vila och vila!

Tog mig en lång och snabb promenad igår. Tänkte jag skulle förvirra fogarna så det skulle bli bra, för sist jag tog en rejäl promenad kände jag mig som en ny människa dagen efter. Men inte idag! :/ Har haft fruktansvärd värk i natt och idag är det inte skönt.. Men jag biter ihop för annars skulle jag inte ta mig upp ur sängen ;-)


Är så nöjd över tapet valet. Kommer bli grymt! :))

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards