Direktlänk till inlägg 30 november 2010

Snaaaart...

Av Angelika - 30 november 2010 14:02

Kommer mitt Stora (äldre) hjärta hem.. =))

Blir Kebab i pitabröd till middag, ska bli såå gott.. Vi brukar fylla dom med fetaost, dressing och en massa annat gotta!! Längtar redan haha..


Insåg här förut att shit, så känslomässigt laddad man är konstant som gravid.. och speciellt nu på slutet.. Reagerar på allting, vill få ut allting som jag tänker på (fast det är en sak man alltid borde göra), dela med sig av tankar o känslor. Ja, som jag just precis nu gör.. Mår så mycket bättre inombords när jag fått dela med mig av alla känslor och allt som händer kring mig just just nu. Även om ingen egentligen bryr sig eller läser. För det är just att bara kunna lätta på sitt hjärta som är skönt.. Visst jag pratar med Robert om allting, han kramar mig då jag är ledsen osv. Men då inte han är hemma, och det har han varit väldigt lite senaste veckan. Då har det varit fruktansvärt skönt att blogga! :)

Tack för att du finns bloggen!

 
 
Martina

Martina

30 november 2010 16:33

Ja, visst är det skönt att få rensa ur sig lite tankar och funderingar man går och bär på, Finns inget skönare. Och just det där med att blogga och "dela med sig" ger så mycket mer än att bara skriva det i en bok för en själv, det ger inte alls lika mycket. Visst kan vissa saker vara lite för känsliga för att skrika ut till halva världen, men dom delarna kan man begränsa till en mindre skara som står en närmast och som man litar på till 100%. Jag tycker det är helt underbart befriande att skriva. Fortsätt med det :) Hoppas allt är bra med dig, trots omständigheterna. STOR kram

http://mslarsson.blogg.se

 
Hanna

Hanna

30 november 2010 21:41

Hej hej, vad tråkigt att läsa om din mormor... är alltid trist när man förlorar en nära anhörig. Men det är skönt att man kan ha minnen av dom som alltid kommer leva kvar på så sätt kommer hon alltid finnas med dig i ditt hjärta.
Bloggen är alltid bra att ha, det är skönt att ha någonstans att lätta sitt hjärta på... även om det kanske inte är många som läser eller om det är det så är det ändå skönt att få lätta på sitt hjärta man skriver ju för sin egen skull och inte för någon annans det måste man komma ihåg.
När var det beräknat för dig? Börjar närma sig nu? Vad spännande... hoppas allt går bra, lycka till, ha det så bra du kan under omständigheterna och sköt om dig. Kram kram.

http://www.mammahanna.wordpress.com

 
Piia

Piia

1 december 2010 09:20

hihihi, tack. Jag kan vara rätt knäpp ibland. ;)

http://piiano.blogg.se

 
Ingen bild

Josefine

1 december 2010 21:53

men gumman...gud vad tråkigt med din mormor! men det är nog som du säger..hellre att de får går över än ligga helt "tomma". måste komma o hälsa på nåt, men d blir nog först efter jul då eran bebis oxå kommit :) fullt upp m jobb o utbyggnaden nu så man hinner ju inte :( kram på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards