Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Angelika - 31 januari 2011 18:33

Sjukt dålig kvalitet då det är filmat med skit kameran, men aj aj så goa dom var där dom satt! :) STOLTA STOREBRORSAN!   

 


 

Jag Älskar Er!

Av Angelika - 31 januari 2011 14:27

Haha just ja.. Igår vid 23:30 tiden då jag låg i sängen. och Älsklingen satt nere och spelade.

Hörde mitt i allt ett jäkla morrande, som en jäkligt missnöjd katt. Hörde hur älsklingen gick mot hallen och hostade som tusan.. Sen hördes inget mer morrande utan bara R som hostade och hostade!


I morse berättade han att det hade varit en svart katt på bron som morrade och ville in.. Fick även fram att han blev så rädd att han satte i halsen! (han åt nånting), därav hostandet.. Hihi, han är så söt min lättskrämda Robert! ;)


Kul för mig men kanske inte för er! =))

  

Av Angelika - 31 januari 2011 14:14

Igår skrev jag ett härligt inlägg om hur helgen varit, vad vi gjort osv!

Skulle lägga in bilder och när alla var uppladdade klart, så kryssade jag i alla bilder och tryckte på miniatyrer och så POFF, Inlägget försvann och byttes ut av bilderna!

Därav det textlösa inlägget igår.. Fan så less jag blev!

Men bilderna är beviset för hur vi trottsade kylan igår och gjorde en tur med vagn och bobb mot lite äventyr.. Dvs letade snöbackar att hoppa och härja i! Var mellan 16-19 minus ute.. SKITKALLT! Men barnen var nöjda och den som gnällde mest var nog älsklingen haha ;)   

 

Idag är det då plus gradigt igen, så jäkla skönt!

var med Ellenor och hämtade alfred nyss.. Toppen skönt med en liten promenix, uppiggande! Nu är kaffet på g och alfred är laddad inför film och mys dag resterande timmar av denna dag som han ska vara uppe. och jag kan säga att jag är minst lika laddad ;) Ice Age står på tur att se enligt Alfie!

 Synd bara att pappan i huset jobbar :-(

 

Vi har även skickat iväg Ellenors namnbevis idag, eller vad det heter! Så snart har hon ett namn på papper :) Med ett mellan-namn och ett efternamn, det ni! haha..

I morgon ska vi och skriva på faderskaps beviset.. Så då får hon sig en Pappa också ;) hehe..

 

Bjuder på bilder på dessa sötnosar!

    

  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards