Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Angelika - 3 februari 2011 14:59

Sen så måste jag även få dela med mig av att jag tycker att endel inte borde få ha barn!

 Man ska älska och vårda dom. Lära dom rätt o fel.. Låta dom få vara Barn!

 

  



Av Angelika - 3 februari 2011 14:42

Ska på Vc och kolla upp min äckliga hosta som härjat i snart 4 veckor.. Vet inte varför jag inte ringt och bokat tid tidigare, men har väl tänkt som dom flesta brukar göra "det går väl över". Men nu är jag less!

Plus att jag hostat sen den dag då Ellenor kom ut, och min mage är öm av allt hostande. och jag får inte "hela" som jag ska.. Dvs magmusklerna får jobba och blir nog inte som dom ska av allt hostande, och sen är det ju inte bra att hosta pga att man kan få framfall om man använder magmuskleran (som inte finns), tar i mm för fort. Och ja, när man hostar vet ni ju alla hur man "använder sin kropp".. :) Så nu ska jag och låta läkaren nyssna på mina lungor, skönt att kanske få en diagnos..


Förövrigt så mår familjen toppen. Ingen magsjuka *peppar peppar* som dom flesta verkar få en efter en.. hoppas verkligen vi slipper! :/

Igår var Mamma o Pappa här. Det var väldigt trevligt. Robert jobbade ju så det var skönt med lite sällskap :) Men nu är han ledig i 2 dagar. Sen jobba igen i helgen kl 6-18 :(


      


Ikväll blir det nog skräckfilm och lite gotta.. Ser fram emot mys med darlingen!

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards