Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Angelika - 8 februari 2011 18:09

Kikade in då Alfred hade gått på Toan och hittade honom så här!!


    

  


Kan passa på att visa hur det ser ut på Toan där nere, så fotade extra när jag ändå fotade Alfred där :)


      


Är spotlight´s lampor i taket, men dom missade jag att få med.

Av Angelika - 8 februari 2011 17:22

GRATTIS!

Idag blev gumman hela 1 månad ung.. Färstår inte vart tiden flygit iväg?

Vi har varit på Bvc med henne idag och oj så fin kurvan ligger.

Hon väger nu 5155g så hon är riktigt go och fint :)

Och så fick hon höra att hon är en duktig tjej igen.. Stadig i nacken och bra fixering av saker och människor. Tittade sig omkring där inne där vi var så barnmorskan skämtade och sa att hon kollar så hon ska känna igen sig till nästa gång :)


  

I morgon får jag ÄNTLIGEN hämta ut rätt medicin (stavas med e eller i). Så nu ska jag få börja kurera mig, såhär efter 4½ vecka i ständig hosta ;) Bättre sent än aldrig som man säger.. Och i morgon åker vi till mamma o pappa efter det att alfred slutat dagis, ska bli såå kul! Är längesen vi varit dit, och alfred vill så gärna åka skoter, så det ska vi se till att göra :) *längtar*



Har haft kusin richard på kaffe o bull besök nyss.. Han sövde Ellenor så fint i famnen, så nu vet vi vem som ska få vara barnvakt, hehe.. (han bor bara några meter bort) Annars har vi inte gjort många knop här hemma. Alfred är trött och ganska grinig idag, men blir ju så då han varit på dagis och härjat.. Kan nämna att han och 2 till blir kallade för "Lilla jönssonligan", Undra varför?! hahaha... Men dom gjorde inga dumheter, utan är bara väldigt busiga :)


Har en fläsk(bacon) Pannkaka i ugnen, längtar tills jag får sätta tänderna i den, för jag är Fruktansvärt hungrig! Så japp, den är efterlängtad :)


Oj oj nu ska här ätas middag!


        

2

Av Angelika - 8 februari 2011 17:12

Dag 2.. Och då ska det handla om min första Kärlek!


Ja det är många som skriver om sin första kärlek från det dom gick i lekis/lågstadie mm.

Men anser inte att det är kärlek?!?

Men iaf. Jag fick uppleva min första riktiga kärlek då jag gick i 9an. 

Tror vi var tillsammans i år, sen var det kört, haha..

Har egentligen inte så mycket mer att tillägga.

En erfarenhet rikare blev man! :)


  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards