Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Angelika - 13 februari 2011 17:22

När ska det sluta vara så kallt?

Vill ut och röra på mig, men vill helst att det ska vara under -15 grader.

I morgon ska jag på promenad med Elin o barnen,  är det tänkt iaf, men vi får se hur kyligt det är först! Med min vanliga tur så är det som idag.. -30...


EN TANKE!

Hade jag skrivit inlägget ang bästa vän, nu ist för i morse så hade jag skrivit annorlunda.

Blir så insatt i allt jag skriver, så kan knappt hålla mig till ämnet haha.

Men jag hade nog skrivit i detta stuk ist: Behöver ingen bästa vän, har fler goda vänner ist! ;)

 

Och Appropå Vän. Julia och Emilia var förbi för ett tag sedan.

Hemska jag hade inte ens nå fika att bjussa på, shame on me!

Nu måste jag ju rycka tag i mig själv o börja baka igen.. Yes i Will! :)

Var kul att dom kom så jag fick träffa lite annat folk i helgen och inte bara mig själv o familjen. Blir så less av att bara sitta här hemma då man inte ens törs ut på bron med lillgumman då det är så kallt..

Men som sagt, nästa gång bjuder jag på fika! haha

Robert for och körde vincent hem till sin mamma nyss.

Sen åker han o jobbar direkt.. Så nu är det jag, ellenor o alfred hemma.

Kommer märkas att det bara är 2 som ska läggas ikväll, gör enorm skillnad med 1 barn extra.

 Nästa gång vince kommer så har han Lov, så då får vi rå om honom extra mycket! :) Helgerna går alltid så fort, man hinner inte göra nånting känns det som.

 Och i helgen har vi absolut gjort Nada!

Men blir så då robert jobbar o sover.


Nu ska jag gossa ner mig i soffan med sötaste alfred!

Ellenor sover som en prinsessa.

ha en bra Söndagskväll!



  

    

 

Av Angelika - 13 februari 2011 13:38

Störst      


Ännu större       


Stor       


Liten       


  


    

7

Av Angelika - 13 februari 2011 13:10

Dag 7 och idag ska det handla om Min bästa vän!

 

Det här med att ha en bästa vän är nånting som jag inte haft på super länge.

Tråkigt men sant!

Har vänner i massor, men ingen som jag pratar med dagligen eller som spontant ringer och

säger; Nu du Angelika, nu ska vi och göra nånting kul!


Jag har haft svårt att kunna tyda människor och se vem som verkligen är en RIKTIG vän.

En sån som man kan säga allting till utan att man ska behöva lägga till "du säger väl inte till någon". Sjukt egentligen hur människor är funtade?


Jag har alltid varit lojal mot Mina vänner.. (det hoppas jag då iaf)

Skulle aldrig falla mig in att berätta nånting vidare som jag fått veta i förtroende av någon, eller som jag hör att; det här ska inte föras vidare! (vad tjänar man på det?!?)


Men har börjat lära mig till vem jag kan säga vad nuförtiden och vem som bryr sig om Mig!


Men om jag ska skriva mina bästa vänner så är det givetvis Min Robert, som jag säger allting till och som jag tror känner mig bäst av alla i hela världen och som jag litar på..

Min mamma är också en bästa vän, samtidigt som hon är min Mamma   


Sen så ser man ju också tjejgäng, hur falska dom är mot varandra..

Usch för att vara så elak och falsk som endel kan vara!  Blää på er    haha..


     

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards