Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Angelika - 16 februari 2011 15:18

Detta inlägg är till Dig Julia!


Se så sött ;)

    


Och se så fin hon blev med den fina bodyn hon fick. (ok, man ser bara halva haha)



Ps, Bild på den där skönheten vi köpte igår kommer sen då den är på Plats i det ny tapetserade rummet som Älsklingen håller på med nu.. Ds  

Av Angelika - 16 februari 2011 13:02

Ack så fel jag hade.

Älsklingen kom hem med dess på Alla hjärtansdag + Våran 2åriga förlovningsdag

 


Jag blev glad.... hihi  

8

Av Angelika - 16 februari 2011 12:29

Dag 8, Och då ska det handla om Min Pojkvän!

 

Just att det är Min Pojkvän gör ju bara att man mår gott, haha.

Robert, min älskling och andra halva. Så lika varandra men ändå olika.

Robert betyder så ofantligt mycket för mig. Snällare människa får man leta efter.

Han låter mig vara den jag är, och har aldrig på något sätt försökt förändra på mig, han har hjälpt mig massor genom att bara vara utan en massa krav, utan att han egentligen vet om det själv tror jag :)


Vi som många andra går varandra på nerverna ibland, men sånt hör till och man MÅSTE ventilera sig.

Man ska aldrig gå runt och känna/tänka en massa, men sen aldrig släppa ut det.

Det viktiga är att man sen visar varandra kärlek och inte går runt och stör sig på den andra. Robert är den första killen som jag inte gjor ett avbrott med i ett förhållande.

Det var nånting som vi kom överens om tidigt, att om vi någon gång skulle göra slut, då är det SLUT.

Man ska inte vara tillsammans om man en gång gjort slut, då hör man inte ihop på ett eller annat sätt.  Thats life!

Har varit med om förhållande då man gjort slut flera ggr o sen blivit tillsammans igen igen o igen, men man repar sig aldrig. Trust me!


Men åter till Robert. Han är bäst! Och den bästaste pappan ever. Så glad o stolt att han är pappa till mina barn.. Älskar dig älskling för evigt!   


  


Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards