Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Angelika - 18 februari 2011 11:44

  När man minsta anar det så sätter alfred fingrarna där han INTE ska ha dom..

Då ser det ut såhär sen....     


Han har på något sätt lyckats sätta fast fingret i elementet.. Ja jisses vad små barn kan många konster. Men slutet gott, allting gott!!

Nu är fingret ombonat med ett fint blixten plåster!

Av Angelika - 18 februari 2011 11:10

Igår Var jag alone med barnen från 12:30 till kl 22:30. Gick såå bra. Alfred var hur go och snäll som helst, inge trotsande alls.. Var så mysigt. Vi låg och läste tidningar tillsammans super länge, och som pricken på i;et så sov ellenor under tiden, så jag fick ensam tid med alfred kan man säga :) Han hittade en massa saker i en leksakstidning, saker till mig, ellenor och han själv, så omtänksam!


Min lilla ellenor som är så liten och söt och inte gör någon fluga förnär, kan ändå gå mig smått på nerverna. ja hör och häpna haha.. Badade henne igår, och mitt under badningen så kräks hon i vattnet, så ja, det var bara att börja bada om henne :P

När vi badat färdigt kräks hon igen, torkar bort det och ska just ta på henne pyjamas, ja då kräks hon IGEN.. Nåja, går ca 15-20 min och ingen mer spya kommer.... Tar på henne pyjamasen och lägger ner henne i babysitern, och då sätter hon igång och Bajsar! haha, så tjii fick jag! Härligt med små bebisar ibland då man försöker få dom rena o fina ;P

Men thats life, man kan inte alltid få som man vill.. =)

Hon är precis som alfred, en riktig liten kräkisbebis!    



Har varit på VC nu på morgon sidan och tagit nå blodprover, börjar vara stammis där nu.

Annara har det inte hänt mycket. älsklingen åkte och jobbade just efter kl 10. Så jag och barnen får roa oss själva idag också. Och alla vet ju redan att det är SVIN KALLT ute så det blir en inne dag åter igen ;) Ellenor sover just nu och alfred leker med sina bilar. Ska försöka få i honom lite lunch, men han verkar inte hungrig. eller han säger att han inte är det...

Är så fruktansvärt trött! Gumman har varit såå täppt i näsan hela natten, har försökt med koksltlösning men har som inte hjälpt, och snorsugen hjälpte inte heller.. :/

Men sova får man göra i graven, hehe..




Älskar min familj..   

Robert sa igår att -barnen gillar dig verkligen jätte mycket.

Var så fint sagt och oväntat att jag blev rörd..   



9

Av Angelika - 18 februari 2011 11:03

Dag 9, och då ska det handla Om Min Tro!

 

Antar att man får tolka detta med tro lite som man vill.

Jag tror på många saker, och helt ärligt så har jag ingenting mer att tillägga!

Så rolig var jag :)



  

(bild, google.se)

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards