Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Angelika - 27 februari 2011 21:27

Idag packade vi ihop matsäck bestående av korvmackor, korv att grilla, kakor, läsk, varmchoklad, bananer och Gummans "välling", och sen begav vi oss mot Måttsundsbacken för att ha en härlig dag tillsammans med barnen i barnbacken.

Väl där mötte vi upp brorsan med barn, vi hade pratat dagen före och bestämt att dom skulle komma dit och leka av sig  med oss.. Alfred o vincent blev super glada då dom såg villka som var där, vi hade hållt det hemligt sådet skulle bli en överraskning! :)


Jag kunde tyvärr inte åka nånting pga att mina jäkla täckbyxor försvunnit, eller dom har varit borta sen jag vet inte när?! Så det var lager på lager med vanliga byxor som gällde ist :/

Brukar låna roberts täckisar, men dom skulle ju han ha..


Vart en super mysig dag som avslutades hemma hos oss med pizza sen.. Barnen har verkligen haft roligt, så kul när alla 4 kan leka ihop.. =)


              

  


Annars har det inte hänt så mycket.. Vi har bastat nu ikväll allihopa, förutom ellenor då så klart.. Bastat och fått bort den jobbiga röklukten som satt sig överallt, t.om på underkläderna haha. I morgon blir det nog fint väder igen, eller idag var det molningt, men när det är varmt så räknar jag det som fin väder :) Så i morgon måste vi ut och leka igen.. Fast jag tror bestämt alfred ska få fara på dagis och leka i morgon när han bara var 1 dag förra veckan. Sen på Tisdag åker grabbarna till farmor o farfar några dagar :)


Bju på nå bilder från i veckan!

              

 

Ni ser, vi har mysigt mest varje dag ;) hihi

 

Nu ska jag gå och nanna, är trött efter en uppfriskande dag utomhus! :)

13

Av Angelika - 27 februari 2011 17:53

Dag 13, och då ska det handla om Min Vecka!

 

Veckan har varit bra. och i Torsdags så vart det extra bra då jag fick det positiva beskedet :)

Vi har hunnit med en hel del i veckan. och haft besök nästan varje dag. :)

Vi har varit ute en hel del nu när det varit varmare och njutit...


Annars har jag inte så mycket mer att tillägga, uppdaterar ju rätt ofta så vad som hänt i veckan får väl visas i mina tidigare inlägg :)

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards